Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • scripwriter • 29 Ocak 2007 00:00 • #625672
    Yaratıcılıkla sanatın aynı anlamı olduğunu düşünmek de yeni çıktı herlade... Fikir üretmek illa ki sanatçı olmak değildir ya da bilimsel bi buluş sonucunda bilimadamı sanatçı olmaz, sanat eseri ortaya koyan kişiye sanatçı gelir, bi eleştri yazarı nasıl bi sanatçıdır tartışılır yani. Ortada sanat varsa yaratıcısına sanatçı denir.

    Öyle bir düşünce yapısına sahip değiliz zaten en azından ben kendi adıma değilim ama çok özür dilerim, karşımda cümlelerimi bu kadar dar kalıplarla algılayacak bir insan olduğunu tahmin edemedim, benim hatamdır...
    Kalkıp burda tereciye tere satmayın, başka da bir şey demiyorum bu sığ yoruma...
    bunları söyleyen insan 2 gün önce siteye üye olmuş; ayriyetten bir önceki mesajda belirttiğim "hakkı abi" modeli; kötü eleştirelere karşı grubunu "kahramanca" savunan, bir dolu mesaj atıp uzun uzadıya yazılar yazan diğer insanlara da şöyle genel bir bakış atarsak;

    Bu takdire şayan bir çaba!!!Kimseyi ayan beyan görünen bir tarih ışığında kandırabilecek bir düşünce yapısına sahip değilim kendi adıma konuşmam gerekirse...
    Burda grup hakkında yazılanları kendimce, ama doğru ama yanlış "haksız ve yerinde olmayan eleştiriler" olarak okuduğum için, bu grubu seven biri olarak cevap hakkımın doğması ve sırf bunun içinde üye olmam kadar doğal başka ne olabilir ki. Beni ilgilendiren, ilgimi çeken konu budur,bu yüzden üye oldum, muhattabımda bu konuyla ilgili insanlardır, yani buraya tarih dökerek kime neyi ispatlamak çabasına girilmiş bilmiyorum ama cidden beni güldürdü ki tebrik ederim.
    Aslında biz bir çeteyiz,Zakkum'a laf söyleyeni alaşağı etmek için 7/24 ayaktayız varın sizler böyle düşünün içiniz rahatlasın :)
    Konu başlığını saptırma işine gelince de çok abesle iştigal bir durum olmuş bunu belirtmek. Burada ZAKKUM ile ilgili açılan ana konu başlığından yorumlar ışığında bir çok alt başlık doğabilir, insanlar fikir beyan edebilir veya karşılıklı fikir alışverişinde bulunabilir ki bu da son derece doğal bir durum.
    Merak buyurmayın ki yeri geldimi çok sevdiğimiz grup/gruplar veya kişileri de aynı netlikle eleştirebiliyoruz.
    Ama burdaki lafı hemen gediğe sokma telaşı, aman da siteye gelmişler ziptirik bir grubu savunuyorlar düşüncesiyle insanların beğenilerine aleni yapılan saygısızlık ve zeytinyağı gibi ben suyun üstünde olurum duruşları zaten burada ciddi ciddi yorum yapmanın da artık ne tür bir gaflete dönüştüğünü kanıtlıyor.
    Bundan sonraki basamak metindeki harfleri saymak olsun, ruhumuza renk gelsin.
    İroni üstüne ironi...
Bu konunun tüm mesajları