Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • elektromanyak • 30 Ocak 2007 00:00 • #625676
    Grup hakkında eleştiri yapmayacağım emek verilmiş birşeyler yapılmaya çalışılmış iyi veya kötü tebrik edilmesi gerekir!

    Adamların tiplerine de laf edemem Allah öyle yaratmış!

    Ama Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Var;

    1) Tartışmalı Bir Çıkış Her Zaman Prodüktör ve Grubun İşine Yarar! Yani; Arkadaşlar bunu yapmaya çalışmış, başarmışlardır! Neden? Tipler Belli malum gruplara benziyor. Şarkı "Çikolataaa"...vb.. Zaten Adamların Yapmaya Çalıştığı Bu! Daha önemli bi konuyu atlıyorsunuz bunu tartışırken!

    2)Bu adamlar 1000'e yakın sahne performansı yapmışlar! Bence Onlar da bilirlerdi daha sağlam birşeyler yapmayı;) Ama piyasa ve para olayı işi açar !

    3)Ama para için veya onun için bunun için Klibinde Pembe Tüyle Kıç Savurmak ve Kendini Çikolata Banyosuna Sokmak Rock Severler Tarafından Affedilemez! Hatta Rock'ın adını kirletir!

    4)Ve şimdi çıkıp glam rock, gothic...vs.. gibi salak yakıştırmalar yaparsanız, zaten ülkemizde yeterince koğuşlanmış olan KIRO kesim Rock yapan bütün gruplara ve gençlere Eşcinsel, Bisexual gözüyle bakıcak ve eğer sırf bu grup örnek gösterilerek bile bir kişiden laf yersem ben veya bir arkadaşım o zaman bunun hesabını o Kırolar mı vericek? Yoksa Klipte Kıvırtan Pembe Tüylü Abi Mi? Yoksa Bu yapılan olaya ROCK diyen Siz Cahiller mi?

    Kişilik Eleştirmeyi Bırakın Biraz da Genelleme Olarak Bi Eleştiri Yapın! Müzik Zaten Belli Türkiye'de denenen bi tarzda başarılı olmuşlar, fakat bunun sonucu ne olacak diye bi bakın? Ondan Sonra "ROCKERIM BEN!", "YEAAH" diye ortalarda gezinin!
Bu konunun tüm mesajları