Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zakkum ( Raindog ) - Zehr-i Zakkum Müzik Marketlerde

  • repunk • 1 Şubat 2007 00:00 • #625683
    album demisken biraz da sarkılardan bahsedelim bari. albumu alıp ta "ilk klibi en kotu sarkıya cekmisler" demeyen var mı acaba! ben en cok kapat perdelerini'yi begendim. ilk baslarda dikkat nasıl farketmemisim diye dusunuyorum. cok guzel bir sarkıymış. hipokondriyak ta guzel ama bu kadar kasvetli bi sarkı hic bana gore degil. albumu yeni alanlara veya alacaklara tavsiyem

    kapat perdelerini ve hipokondriyak dan baslayın. ;)
Bu konunun tüm mesajları