album demisken biraz da sarkılardan bahsedelim bari. albumu alıp ta "ilk klibi en kotu sarkıya cekmisler" demeyen var mı acaba! ben en cok kapat perdelerini'yi begendim. ilk baslarda dikkat nasıl farketmemisim diye dusunuyorum. cok guzel bir sarkıymış. hipokondriyak ta guzel ama bu kadar kasvetli bi sarkı hic bana gore degil. albumu yeni alanlara veya alacaklara tavsiyem
kapat perdelerini ve hipokondriyak dan baslayın. ;)