Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • hödöhödö • 6 Şubat 2007 00:00 • #625960
    harbiden ya daha önceki gibi sadece kurban olsa daha iyi olurdu. boşu boşuna vakit kaybı olcak ama neyse artık :/
Bu konunun tüm mesajları