-
ne pahalısı yaa... pahalı bilet görmemişsiniz... blind guardian 55 milyondu geçen sene...
-
geçirdiğimiz (28 milyon tl) aylar da bize iyi geldi. Sonunda takımı tekrar toplamaya karar verdik ve topladık. Mutluyuz. Sizlerle bu mutluluğumuzu paylaşmak istedik. Olay bu…
tamamen duygusal...
6 Şubat 2007 Salı | Yazan: maske_75
+ 1 kesinlikle katılıyorum
-
blind guardianla kıyaslamak anlamsız olur sonuçta blind guardian yabancı bir grup ve ancak birkaç senede bir türkiyeye gelir. kurban her konserini 28ytl. yapsa ancak bir konseri dolacaktır. yerli gruplar için konser girişi bence 15 idealdir. birkaç grup oldumuda 20 olur en fazla. bir yandanda kurban türkiyedeki 1 numaralı gruptur ve ben blind guardiana pek çok kez tercih ederim, 2 grup çok alakasız birbirinden
-
kaçmaz bu konser gitmek lazım, fiyat biraz pahalı gibi ama napalım ödeyeceğiz : )
-
yahuu ypmayınn nesi pahalı??iki grup var sonuçta..normalde bu grupların konserine ayrı ayrı gitiğinde zaten 20kusur para veriyorsun ki bence böyle bi konser için değer..çok bomba olucak kanımca..değişik şeyler olabilir konserde..orda olmak isterdim..ha belki dışardan gelen birine koyabilir yol parasını da göz önüne alırsak..ama yokk ya böyle bi konser için verilir
-
kaçmaz ama gitcek eleman yok :D tek basına netcem oorda :D
-
siz gelmeyin biz gider eğlenir geliriz. ama ağlamayın sonra ya biz kaçırdık nolur biraz anlatın diye. inanıyorumki çok güzel olacak..
-
o tarihte o saatte o yerde o konserdeyimmm..
-
o tarihte o saatte o yerde o konserdeyimmm..
6 Şubat 2007 Salı | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
AYNEN KARDEŞİM!GELEN?
-
istanbullular hadi iyisiniz