-
Tabii ki de kaçmaz...Sevmeyenler de yorum yapmasın. Kurban bitane, bir de çilekeş katılınca tam süper oldu :) Tek olanlar da bize katılabilir. Çok eğleceğiz :)
-
çilekeş ve kurban yanyana dusunemıyorum harıka olucak ama bis yokus yafff :(((
-
elimde biletler ve onlar sahnedeyken ben de orda olucam.!
-
Çok erken bir saat. 2 saat daha geç başlasaydı gidecektim..
-
bu ses biter mi lan! ( bilen bilir bilmeyen konussun...)
-
çilekeşe laf edenlere hoş bi cevap oldu bu konser...kurban a ise söyleyecek söz yok...hele iki grubu bir sahnede deliler gbi eğlenirken görmek ömre bedeldi...
-
çok güzel bi konserdi, çok büyük keyif aldım. oraya özellikle kurban için gitmiştim ve kurban gelene kadar enerjimi idareli kullandım :)
çilekeş güzeldi , tüm albümü çalmadılar, en çok dinlemek istediğim gözaltı parçasını çaldılar , 2-3 tane de farklı parça vardı, aralarında aylin aslım yorumu da vardı.
tahmin ettiğim gibi , performansları kürar ile bitti ve şarkının sonunda burak geldi, kendine düşen kısmı çaldı ve kurban tamamiyle sahneye geldi , gitarlar ayarlanana kadar, burak biraz oyaladı , uzun bi oyalama devresinden sonra sarı çizmeli mehmet ağa ile konser başladı. namus belası ile devam etti. uzun bi konserdi yaklaşık 3 saat sürdü. bence en güzel anlar, kesinlikle konserin sonlarıydı. burak ve cumhur (yanlışsam düzeltin) birlikte uyumlu bi performans sergilediler, görkem ve deniz de öyle. birlikte çaldıkları parçalar, sorma, kendimden geriye, yok , ve son söz'ün bir bölümüydü. özellikle son sözü kısada olsa canlı dinlemek , çok istediğim bi şeydi . Mutluyum :)
ek$i de okuduğuma göre dvd de çıkacakmış. merakla bekliyoruz.
konserle alakalı negatif yorumlarım da var ama şimdilik bunlar bi kenarda dursun belli bi süre :)
not : bu arada bilmiyorum yakınlarımda kimse var mıydı ? ben tonmaisterın sağındaki koltuklarda ortada soldaydım (oh bee:)) konser boyunca baya ıslık çaldım, lambaya püf de şarkısında az buçuk salonda yankılandı ama idare edin artık :)
-
harika bi konserdi..
gelmeyenler çok güzel anları kaçırdılar.. Çilekeş ve Kurban konserin sonunda birlikte çıkıp 4tane şarkıyı söylediler.
Yanlız çilekeş sahnedeyken kurban kurban şeklinde bağırılması pek hooş değildi gerçi görkem ona karşılık güzelde bir cevap verdi =)
Konser güzeldi eğlendik çoştuk enerjimizi boşalttık. 28ytl analarının ak sütü gibi helal olsun =)
-
Konser inanılmaz güzeldi bea..özellikle sonları :) :)
Tempo hiç düşmedi,hayatımda hiç bukadar yorulduğumu hatırlamıyorum,boynum tutuldu headbang yapmaktan :) :) :)
verdiğim her kuruşa değdi..
-
konser acayip güzeldi 3 saatlik yol gittiğime değdi ben özellikle çilekeş için gitmiştim ama iki grubun aynı anda sahnede olduğu anlar da cok eğlendik deniz ve görkem cumhur ve burak cok uyumluydu ve sahnede aynı anda 2 davul insanları costurdu herşeyiyle muhtesem bi geceydi iki gruba da tesekkürler...