Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • FlashRoyal • 6 Şubat 2007 00:00 • #625966
    olay gayet basit :) ilk konserde kapasitenin çok üstünde bilet satılması, bu konser içinde çilekeşle beraber sahneye çıkma olayı, yani çilekeş seyircisi olan bir grup, tek başına kurbana ya da çilekeşe 28 lira vermez kimse ama beraber olunca verirler. yinede kurbanı severim, parada kazanmalılar müzik yapmaya devam etmek için ;)
  • A Dead Castle • 6 Şubat 2007 00:00 • #625967
    Yaş sınırı yoksa çoluk dolar valla :) Zaten çokta pahalı.
  • isom14 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625968
    gerksiz bi konser gidilmez abuk subuk 2 tane ayri tarzlarda gruplar arti kurban grubunun bu yaptiğida saçmalik gündem yaratmak için grup dagildi bahanesi sonra kaldiklari yerden dev
    am bu neden die düşündünüz mü ? konumlarindan memnun değillerdi .. sahne fiyatlarindan memnun değllerdi ve bu bahane ile kendilerini aranan bi grup zannettiler .. ve sahne fiatlarini artirmak için yapilan bi oyundur bence ..
    saygılar sevgiler ..
  • rockgirl1903 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625969
    arkadaşlar varmısınz hiç birimiz gitmeyelm...kimse olmasın konsrde sora ucuzlatsınlr fiyatı bi daa yapsınlr hıı?hadi mllt varmısınız?=)
  • patroclus90 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625971
    ya son kurban çıkıcak dimi?bilen varmı?
  • goko__1907 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625972
    kurban olun lan çilekeş e
  • zemin_kat • 6 Şubat 2007 00:00 • #625973
    vala kurban bikere olsa denizliye gelse o parayı vermeye razıyım ama yok işte gelmiyolar napalım
  • Drumernex • 6 Şubat 2007 00:00 • #625974
    Buraksız kurban konserine o kadar para vericem..bu kurban kurbanmı tartışılır zaten..
  • necrosamash • 6 Şubat 2007 00:00 • #625975
    sanıyorum kurban grubu parasız kalmış ki zaten bu yüzden toplanmış olmalılar...:)
  • korn1903 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625976
    kurban konserine sadece kurbanın (yine) parçası için gidilir:) bilet fiyatları çok pahalı gercekten bir diyorlar eflasyon çok düşük yalandan kim ölmüş:)