Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 1234567890 • 5 Şubat 2007 00:00 • #625956
    kaçmaz bu konser...
  • sisters • 5 Şubat 2007 00:00 • #625957
    ordayım..
    can mı can.. kurban mı kurban
  • girlofdarkness • 5 Şubat 2007 00:00 • #625958
    gidiyorum hehehe
  • erdalyet • 6 Şubat 2007 00:00 • #625959
    çilekeş ne alaka belki biz sadece kurbanı dinlemek istiyoruz hayret bişey.........
  • hödöhödö • 6 Şubat 2007 00:00 • #625960
    harbiden ya daha önceki gibi sadece kurban olsa daha iyi olurdu. boşu boşuna vakit kaybı olcak ama neyse artık :/
  • Zangoch • 6 Şubat 2007 00:00 • #625961
    bilet fiyatı biraz pahalı gibi geldi bana.
  • E-C-A • 6 Şubat 2007 00:00 • #625962
    çok pahalı acep nedendir?
  • girlofdarkness • 6 Şubat 2007 00:00 • #625963
    cilekes parazit olacak biraz ama...
  • maske_75 • 6 Şubat 2007 00:00 • #625964
    geçirdiğimiz (28 milyon tl) aylar da bize iyi geldi. Sonunda takımı tekrar toplamaya karar verdik ve topladık. Mutluyuz. Sizlerle bu mutluluğumuzu paylaşmak istedik. Olay bu…

    tamamen duygusal...
  • doomtunisko • 6 Şubat 2007 00:00 • #625965
    bu kadar para verilmez bence kurban&çilekeş için..