İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul
1234567890
• 5 Şubat 2007 00:00 •
#625956
kaçmaz bu konser...
sisters
• 5 Şubat 2007 00:00 •
#625957
ordayım..
can mı can.. kurban mı kurban
girlofdarkness
• 5 Şubat 2007 00:00 •
#625958
gidiyorum hehehe
erdalyet
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625959
çilekeş ne alaka belki biz sadece kurbanı dinlemek istiyoruz hayret bişey.........
hödöhödö
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625960
harbiden ya daha önceki gibi sadece kurban olsa daha iyi olurdu. boşu boşuna vakit kaybı olcak ama neyse artık :/
Zangoch
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625961
bilet fiyatı biraz pahalı gibi geldi bana.
E-C-A
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625962
çok pahalı acep nedendir?
girlofdarkness
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625963
cilekes parazit olacak biraz ama...
maske_75
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625964
geçirdiğimiz (28 milyon tl) aylar da bize iyi geldi. Sonunda takımı tekrar toplamaya karar verdik ve topladık. Mutluyuz. Sizlerle bu mutluluğumuzu paylaşmak istedik. Olay bu…
tamamen duygusal...
doomtunisko
• 6 Şubat 2007 00:00 •
#625965
bu kadar para verilmez bence kurban&çilekeş için..
1
2
3
4
5
6
7
8
»