Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rockci_kiz • 8 Şubat 2007 00:00 • #626009
    kurban buraya gelse ben 70 euro bile veririm kurban olsun onlara hehehheh
  • E-C-A • 9 Şubat 2007 00:00 • #626010
    gerksiz bi konser gidilmez abuk subuk 2 tane ayri tarzlarda gruplar arti kurban grubunun bu yaptiğida saçmalik gündem yaratmak için grup dagildi bahanesi sonra kaldiklari yerden dev
    am bu neden die düşündünüz mü ? konumlarindan memnun değillerdi .. sahne fiyatlarindan memnun değllerdi ve bu bahane ile kendilerini aranan bi grup zannettiler .. ve sahne fiatlarini artirmak için yapilan bi oyundur bence ..
    saygılar sevgiler ..
    6 Şubat 2007 Salı | Yazan: isom14

    mantıklı :)
  • kesh drummer • 9 Şubat 2007 00:00 • #626011
    show must go on!!!
  • lain_ • 9 Şubat 2007 00:00 • #626012
    siz kafa mı buluosunz yaa??antalyada jolly joker xl da kurban a tek başına 25 ytl verdim 1 içki beleş:) (hoş izleyemedim ama:D) şimdi hm çilekeş hm kurban 28 ytl:'( istanbul da olmak için neler vermezdimm:(değerini bilin o konsere gidin çilekeş e de laf atmayın lütfen gayet sağlam bi grup:)
  • voodoo_girl • 10 Şubat 2007 00:00 • #626013
    siz kafa mı buluosunz yaa??antalyada jolly joker xl da kurban a tek başına 25 ytl verdim 1 içki beleş:) (hoş izleyemedim ama:D) şimdi hm çilekeş hm kurban 28 ytl:'( istanbul da olmak için neler vermezdimm:(değerini bilin o konsere gidin çilekeş e de laf atmayın lütfen gayet sağlam bi grup:)
    9 Şubat 2007 Cuma | Yazan: lain_


    evet yani bencede çilekeşe dandik diyecek kadar iyi olsaydınız onların yerinde olurdunuz zaten:p bu arada bilet fiyatları bence normal cuma günü gideceğim izmirdeki kurban konseri 22,5 galiba
  • hyperinsomniac • 10 Şubat 2007 00:00 • #626014
    18 yaş sınırı var mı yaa?? genelde bostancı daki konserlere çoluk çocuk doluyoo... en azından çoluk çocuk gelmez...
  • ManC • 11 Şubat 2007 00:00 • #626016
    eskisehirde tek kurban hayalperestte 22.5 ytl kazık mı yiyoruz :D nese deger ya:D
  • aTheNaManiA • 11 Şubat 2007 00:00 • #626017
    yaş sınırı olsun!olmalı.
  • apathetic magp • 12 Şubat 2007 00:00 • #626019
    gerksiz bi konser gidilmez abuk subuk 2 tane ayri tarzlarda gruplar arti kurban grubunun bu yaptiğida saçmalik gündem yaratmak için grup dagildi bahanesi sonra kaldiklari yerden dev
    am bu neden die düşündünüz mü ? konumlarindan memnun değillerdi .. sahne fiyatlarindan memnun değllerdi ve bu bahane ile kendilerini aranan bi grup zannettiler .. ve sahne fiatlarini artirmak için yapilan bi oyundur bence ..
    saygılar sevgiler ..
    6 Şubat 2007 Salı | Yazan: isom14

    aynen katılıyorum dostum..


    katılırım buna işte...
    7 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: elektromanyak ben de sizlere katılıyorum hocam =)
  • uncanned • 12 Şubat 2007 00:00 • #626020
    yahu Kurbanı Kurbandan iyi tanıyan ne çok insan varmış bu sitede,var mı daha uçuk teorisi olan?


    kendilerini aranan bir grup zannetmeleri ise son derece alakasız bir yorum, Kurban hakkında doğru düzgün yorum yapmak için lütfen İnsanlar isimli albümlerini en kısa zamanda edininiz(!).