Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • mortal life • 6 Şubat 2007 00:00 • #625988
    bilet fiyatı cok cok cok pahalı bence ya bu ne pentagram konseriyle aynı nerdeyse para lazım heral kurbana :P
  • purpleberry • 6 Şubat 2007 00:00 • #625989
    offff offff neden ya needeenn benneen okuldayım o zaman yaa cok pis içime oturdu simdi:((
  • -TeUFeL- • 7 Şubat 2007 00:00 • #625990
    kesin oradayım...muğladan bile gelinir...
  • başım_ağrıyo • 7 Şubat 2007 00:00 • #625991
    Yani çilekeş ne kadar alakasız olay varsa orda oldu bu sene boyu bi kez daha tebrik ediyorum... Önce deftones un altında olmaktan gurur duydular eyvallah yakışır dedik sonra yok yeni melekte yok kurbanın altında yok trendshow da .. bambi büfede konser var deseler çıkıcaklar mı acaba.. her neyse,

    kurbana gidilir lafım yok. tabi bu fiyatı verirseniz...
  • metal_vida • 7 Şubat 2007 00:00 • #625992
    2 hafta önce KURBAN'la studyo live'de buluşktuk gerçekten güzel konser oldu studyo live 1200 kişi duyduğum kadarıyla sıkıştırdılar... Velakin KURBAN dinleyicisi olarak onların bir açıklma yapmadan gayet sanki dağılıp tekrar toplanmamışlar gibi çıkıp sahneye direk konseri verip inmeleri ilginç geldiğin.. umarım bostancı da bi konuşma yaparlar pek sanmıyorum ama =) neyse öyle oldu böyle oldu tekrar biaradalar bizede tadını çıkarmak düşer...
    Dipnot : bence performanslarında eksilen birşeyler yok , yine her zaman olduğu gibi bomba KURBAN Bostancıyı kaçırmayın derim ... ÇiLEKEŞ' ede saygılar daha sert olucaklar inşallah...
  • doomtunisko • 7 Şubat 2007 00:00 • #625993
    gerksiz bi konser gidilmez abuk subuk 2 tane ayri tarzlarda gruplar arti kurban grubunun bu yaptiğida saçmalik gündem yaratmak için grup dagildi bahanesi sonra kaldiklari yerden dev
    am bu neden die düşündünüz mü ? konumlarindan memnun değillerdi .. sahne fiyatlarindan memnun değllerdi ve bu bahane ile kendilerini aranan bi grup zannettiler .. ve sahne fiatlarini artirmak için yapilan bi oyundur bence ..
    saygılar sevgiler ..
    6 Şubat 2007 Salı | Yazan: isom14

    aynen katılıyorum dostum..
  • HereticSlave • 7 Şubat 2007 00:00 • #625994
    Yani çilekeş ne kadar alakasız olay varsa orda oldu bu sene boyu bi kez daha tebrik ediyorum... Önce deftones un altında olmaktan gurur duydular eyvallah yakışır dedik sonra yok yeni melekte yok kurbanın altında yok trendshow da .. bambi büfede konser var deseler çıkıcaklar mı acaba.. her neyse,

    kurbana gidilir lafım yok. tabi bu fiyatı verirseniz...
    7 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: başım_ağrıyo


    öncelikle;
    ülkemizde deftones'un altında çıkması çilekeş kadar kendisine yakışacak grup yok zaten.. eyvallah demek gibi bi durum yok, en iyisi yapıldı zaten.. ayrıca yeni melekte çıkmasının ne gibi bi garipliği var? + deftones a alt grupluk yapmasını yakıştırıp kurban'a yakıştıramamak da hayli ilginç bi olay.. bana sorarsan ben de yakıştıramadım.. kurban'ın altında daha amatör bi grup çıkmalıydı.. ayrıca konser afişinde niye çilekeş'in adı yok ya? sizin de dikkatinizi çekmedi mi?

    ayrıca ben bu fiyatın çok çok altına hastası olduğum yerli/yabancı grupları izledim.. bu fiyata ne kurbana giderim ne de çilekeşe.. kurban ın bu fiyatı istemesine "gözünü para bürümek" deyiminden başkasını yakıştıramıyorum.. "kurban'a bu para verilir" diyenleri de kibar bi deyişle "garipsiyorum"..
  • tombi • 7 Şubat 2007 00:00 • #625995
    yalnız çilekeşin alt grup olması söz konusu değil bildiğim kadarıyla...hani bi birliktelik var kosnerde birlikte çıkıcakalr =)
  • mikrop_oğuz • 7 Şubat 2007 00:00 • #625996
    ya kurban nerde biz ordayız yapılan eleştirilerde haksız bence.çokkk güzel bi konser olcak herkes gelmeli bence
  • maydonozz • 7 Şubat 2007 00:00 • #625997
    ya güzel bir konser olabilir ama fiyat biraz pahalı geldi zaten gidemem antalyalıyım ben..