siz kafa mı buluosunz yaa??antalyada jolly joker xl da kurban a tek başına 25 ytl verdim 1 içki beleş:) (hoş izleyemedim ama:D) şimdi hm çilekeş hm kurban 28 ytl:'( istanbul da olmak için neler vermezdimm:(değerini bilin o konsere gidin çilekeş e de laf atmayın lütfen gayet sağlam bi grup:)