Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • lain_ • 9 Şubat 2007 00:00 • #626012
    siz kafa mı buluosunz yaa??antalyada jolly joker xl da kurban a tek başına 25 ytl verdim 1 içki beleş:) (hoş izleyemedim ama:D) şimdi hm çilekeş hm kurban 28 ytl:'( istanbul da olmak için neler vermezdimm:(değerini bilin o konsere gidin çilekeş e de laf atmayın lütfen gayet sağlam bi grup:)
Bu konunun tüm mesajları