Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • sAtOoOo • 19 Şubat 2007 00:00 • #626029
    Konser inanılmaz güzeldi bea..özellikle sonları :) :)
    Tempo hiç düşmedi,hayatımda hiç bukadar yorulduğumu hatırlamıyorum,boynum tutuldu headbang yapmaktan :) :) :)
    verdiğim her kuruşa değdi..
Bu konunun tüm mesajları