Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • seem_i • 22 Şubat 2007 00:00 • #626030
    konser acayip güzeldi 3 saatlik yol gittiğime değdi ben özellikle çilekeş için gitmiştim ama iki grubun aynı anda sahnede olduğu anlar da cok eğlendik deniz ve görkem cumhur ve burak cok uyumluydu ve sahnede aynı anda 2 davul insanları costurdu herşeyiyle muhtesem bi geceydi iki gruba da tesekkürler...
Bu konunun tüm mesajları