Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • ereN__ • 19 Şubat 2007 00:00 • #626028
    harika bi konserdi..

    gelmeyenler çok güzel anları kaçırdılar.. Çilekeş ve Kurban konserin sonunda birlikte çıkıp 4tane şarkıyı söylediler.

    Yanlız çilekeş sahnedeyken kurban kurban şeklinde bağırılması pek hooş değildi gerçi görkem ona karşılık güzelde bir cevap verdi =)

    Konser güzeldi eğlendik çoştuk enerjimizi boşalttık. 28ytl analarının ak sütü gibi helal olsun =)
Bu konunun tüm mesajları