yahuu ypmayınn nesi pahalı??iki grup var sonuçta..normalde bu grupların konserine ayrı ayrı gitiğinde zaten 20kusur para veriyorsun ki bence böyle bi konser için değer..çok bomba olucak kanımca..değişik şeyler olabilir konserde..orda olmak isterdim..ha belki dışardan gelen birine koyabilir yol parasını da göz önüne alırsak..ama yokk ya böyle bi konser için verilir