Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • apathetic magp • 6 Şubat 2007 00:00 • #625978
    geçirdiğimiz (28 milyon tl) aylar da bize iyi geldi. Sonunda takımı tekrar toplamaya karar verdik ve topladık. Mutluyuz. Sizlerle bu mutluluğumuzu paylaşmak istedik. Olay bu…

    tamamen duygusal...
    6 Şubat 2007 Salı | Yazan: maske_75
    + 1 kesinlikle katılıyorum
Bu konunun tüm mesajları