Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Çilekeş @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • elektromanyak • 7 Şubat 2007 00:00 • #625999
    gerksiz bi konser gidilmez abuk subuk 2 tane ayri tarzlarda gruplar arti kurban grubunun bu yaptiğida saçmalik gündem yaratmak için grup dagildi bahanesi sonra kaldiklari yerden dev
    am bu neden die düşündünüz mü ? konumlarindan memnun değillerdi .. sahne fiyatlarindan memnun değllerdi ve bu bahane ile kendilerini aranan bi grup zannettiler .. ve sahne fiatlarini artirmak için yapilan bi oyundur bence ..
    saygılar sevgiler ..
    6 Şubat 2007 Salı | Yazan: isom14

    aynen katılıyorum dostum..


    katılırım buna işte...
Bu konunun tüm mesajları