saçmalamayın arkadaşlar kimse seviyesini düşürmesin gereksiz tartışmalar yaratılıcak bir forum sitesi değil bu site. Site'nin içeriğini bozmadan olumlu olumsuz yorumlarınızı yazın seviye düşürmeden yapın ne yapıyorsunuz. Gecenin amacı belli hiç bir gruba kasıtlı yapılmış herhangi bir durum yok. Bu yazılar devam etmemeli daha fazla herkes gayet iyiydi ortam herhangi bir amaç yok bu sebepten dolay abartmaya da gerek yok müzik yapıldı o gece herkes çok iyidi gelen bütün seyircilere çok teşekkürler çalan bütün gruplara çok teşşekkürler. Bu tarz yorumlar devam etmesin rica ediyorum...