Road Rush'ı çok övdünüz :)
Canlı bir dinlemek lazım bakalım varmı o kadar:)
Bir dahaki konseri bana da bildirirseniz herkesi toplar gelirim.
Dipnot: Polemiğe gerek yok.. Herkes elinden geleni yapmıştır zaten. Ellerinize sağlık her nekadar dinleyemediysem de :(
Bir dahaki sefere..