Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

80's Nightt Vol.2 @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • Leprosy_666 • 19 Şubat 2007 00:00 • #626225
    :) gereksiz polemik. Tanıtayım kendimi ilk bir Adım Kaan Broken Chains in basscısıyım! Road Rash benimde sesim kotuydu farkettiyseniz 1 saat o ter icinde halimle pedalla ugrastım:) herkezin illaki bir problemi oluyor bunları artık şansa baglıyalım birde olayın üstünden 2 gun gecti. daha polemige insanları yargılamaya gerek yok. orda sahneye cıkmak bile büyük bir sey cunku kendi sesini iyi veya kotu olan sesini seni dinlemeye gelen insanlara duyuryorsun. birde grupsan yorum ve elestrilere daima hazır olman lazım benki cok agresif adamım(kimse yanlıs anlamasın kişiligim bu) bu durumda gayet her seyi soguk kanlılıkla karsılıyorum olgununlugun ve soguk kanlılıgın geregi budur! oradaki herkez kendi capında güzeldi yok işte biz iyidik siz kotuydunuz tipindeki elestirileri bırakın bunu gruplar degilde oraya gelen izleyiciler tartıssın sonucta onlara dinletmeye calısıyorsunuz kendinizi orda kimse kimsenin hakkını yemedi aralarındada en az sarkı calan biziz hatta 6 sarkı:) ama dedigim gibi canları sagolsun kimsenin kimseye kastıda yok benimde iki saat clean tonumdan gainli sesi kaldırmakla ugrastık.

    simdi yorumlara gelince
    sound Theory(arkadas grubumuz)
    vokal yetersiz bass yetersiz davul idare eder diyebilirim
    Road Rash(Tanımıyorum ama tanımak isterim)
    vokal cidden iyi davulcuda fazla dikkat etmedim ama biraz daha calıssa sanırım kusursuz calıma ulasagına eminim
    gitaristlerden biri vardı böyle kapalı alana yakın olan ruhsuz gibiydi :) yanlıs anlasılmiyimde sanki o tarzı calmak istemiyormus gibi duruyodu calımına dikkat edemedim sesi gelmedi cünkü
    diger gitarist normalde basscıların yerinde duran gitarist
    cok gaz bir arkadasımız her an Death sololarını orda calıp yardıracakmıs gibi duruyodu sürekli malmsteenimsi sololar atmaya calısıyordu. Hos beyendim yinede
    Basscı :D haha abi birsey sorucam 1000 küsür dolarlık bir gitarın var güle güle kullanda si telin niye yok:D 5 telliyemi alısamadın sanırsam 4 telliden gectin ve daha alısamadın ama onu öyle tutmaya devam edersen sap ayarı atıcak(iyimser bir nasihat) garip bir yürüyüşün vardı klavye uzerinde ama iyidi yine kotu degildi( ya yanlıs anlamayın sakın böyle biraz elestiriyorum ama tamamen iyi niyetimle)
    Voodoo Medicine ' a gelince yine bir arkadas grubu
    Raşite bass yakısmamıs onu yine ritm gitara alın kankamı benim :D
    Tunc a gelince abi lütfen göbegi acık bişi giyinme sahnede yaa :D
    birde mümkünse Sebastian Bach gibi cıkmaya calısma bazı yerlerde sıcar gibi oluyosun sen motley crüe ve bon jovi söyle sana yakısıyo ;)
    Denizcigim :D güzel kardesim helal valla o aksam yine dokturdun kontrbasscı olmana ragmen gitardada harikasın basarılarının devamı
    Kadire karsı nötrüm :P saka calıs moruk iyisinde calıs amk:D
    Broken Chainse gelince(kendi grubum)
    Onu elestirmek bana dusmez...

    Hepinize cok tesekkurler arkadaslar o gun bizleri kırmayıp gelipte bizi dinlediginiz icin basta organisyonu duzenleyen kardesim Kenan daha sonrada bizi izlemeye gelen seyircilerimize ve aynı sahneyi paylastıgımız diger arkadaslarımıza tesekkurlerimizi sunar hepinize Basarılar

    Sevgilerle
    Kaan
    Broken Chains
Bu konunun tüm mesajları