Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

80's Nightt Vol.2 @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • sebzeli_çorba • 19 Şubat 2007 00:00 • #626226
    Biz burda kimse hakkında iyisiniz veya kötüsünüz demedik. herkese teşekkür ettik bunu son kez sölüyoruz eleştiri hiç yapmadık. sadece sound için kızgınız şnu bilin ki sizin gitaristinizden gelen ses bizim o ruhsuz çalan dediğin gitaristimizin sesinin 2 katıydı kendinde söledin bunu zaten sesi duymadım diye.Ve o gitarist gerçekten 80 ler aşığı bi arkadaşımızdır ve bu birazda moda girme olayıdır girememişse gereksiz yere kopma yalanlarına girmseine gerek yok sesini duyamadı doğaldır düz çalması. bana sölediğin malmsteenimsi iltifatı için teşekkür ederim :) örnek aldıım gitaristtir. basçının si teli tuner akordu okumadığı için koptu fazla gerdik. sahneye çıkmadan 5 dakika önce koptu.
    Tekrar sölüyorum biz kimse hakkında yorum yapmadık(tommiester hariç) herkese son kez teşekkürler bıktım yani :D artık bu konu kapansın sadece iyileri kötüleri konusalım. Bu platformda kendini öven başkalarına çamur atan bi grup durumunda kalmak istemiyoruz zatende hiç huyumuz değildir. herkese saygılar.
Bu konunun tüm mesajları