Kaancım çok tesekküler yorumların için saygı gösteriyorum ayrıca kardes grubsun:) efeyi biliyosun öss var çalısmak zorunda o suanda grubta yok bizde rasiti aldık kısa süreligine biliyosun bu tarzda bas çalan çok nadir insan var. Bana gelince dikkate alıcam göbek açık olmıcak :) ama baz gibi birçok yerde çıkmıyorum cidden diger parçalarda çıglık oldugu için bence öyle gözüküyo ama olması gereken bu dokken mötley crüe da çıglık atıyo ogünde birtek 18 and life okudum skid rowdan digerleri çok farklı grublar hair glam genelde birde özeniceğim son kişidir baz ondan önce birçok adam var birde cover yaptıgımız için o grubun vokali seklinde söyleyince daha etkili oluyo tabi kendi yorumunu katmalısın ama olmuyo çünkü ne riffleri biz yazdık nede sözleri nede melodileri oyüzden elimizden geldigince yapmaya çalısıyoruz:)