kasdav'da derece almanın sattığın bilet sayısıyla doğru orantılı olduğu yadsınamaz, ama kimsenin de bu yarışmaya yaptığı müziğin kalitesini göstermek için katıldığını sanmıyorum... katılıyolarsa da vazgeçseler fena olmaz. kasdav yıllardır yapılan en büyük liselerarası müzik organizasyonu, bgm gibi büyük bi mekanda binden fazla insana çalıyosunuz, önemli olan bu insanların sizi beğenmesi; jürinin değil.
neyse, fincan olarak avusturya lisesi adına beste kategorisinde katılıyoruz, umarız hakedenler kazanır.