-
yarısma basvuruları nasıl yapılıyo?
-
okula faks gelecek.bıze geldı 16 marta kadar basvuru suresı var
-
bize faks geldi.
Ahmet Buhan Lisesi olarak 7 nisanda görüşmek üzere;)
(çok sağlam geliyoruuuz:))
-
kasdav paraya baktığı için, hangi okulun ne kadar bilet sattığına bakıldığı için, bence sadece bostancı gösteri merkezine çıkmak ve hem kendinizi hemde milleti eylendirmek için çıkın.
-
kasdav paraya baktığı için, hangi okulun ne kadar bilet sattığına bakıldığı için, bence sadece bostancı gösteri merkezine çıkmak ve hem kendinizi hemde milleti eylendirmek için çıkın.
8 Mart 2007 Perşembe | Yazan: Manimal
"hemde" değil, "hem de"...
"eylendirmek" değil, "eğlendirmek"...
Sonra bir de güzel Türkçemizi doğru kullanalım dersiniz...
-
kasdav'da derece almanın sattığın bilet sayısıyla doğru orantılı olduğu yadsınamaz, ama kimsenin de bu yarışmaya yaptığı müziğin kalitesini göstermek için katıldığını sanmıyorum... katılıyolarsa da vazgeçseler fena olmaz. kasdav yıllardır yapılan en büyük liselerarası müzik organizasyonu, bgm gibi büyük bi mekanda binden fazla insana çalıyosunuz, önemli olan bu insanların sizi beğenmesi; jürinin değil.
neyse, fincan olarak avusturya lisesi adına beste kategorisinde katılıyoruz, umarız hakedenler kazanır.
-
vayy bee...
10. su düzenleniyor.. biz de katılmıştık lise dönemlerinde=))
-
7. ve 8. kasdav'da çalmıştım...organizasyon kötü olabilir ama o sahnede çalmanın verdiği zevk ve tecrübe ayırdır.ödül almak apayrıdır:)
-
detaylı bilgiyi nerden alabilirim? okula gitmediğim gün başvurular gelmiş şansa bak :) bir de 16 marta kadar mı son başvurular demo göndermek için? çok erken! :s detaylı bilgi bilgi bilgi...acil :)
-
finischime bak be ortamın babası gibi yazmış oraya:D:DF: biz de sosyal bilimler lisesi IN VIVO grubu olarak cover la çalcaz ayrıca JaGaWa grubumuz da besteyle katılacak..Herkese başarılar:)