Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • slipknot_sickk • 8 Mart 2007 00:00 • #626579
    yarısma basvuruları nasıl yapılıyo?
  • caan • 8 Mart 2007 00:00 • #626580
    okula faks gelecek.bıze geldı 16 marta kadar basvuru suresı var
  • Rock_Chevy • 8 Mart 2007 00:00 • #626581
    bize faks geldi.
    Ahmet Buhan Lisesi olarak 7 nisanda görüşmek üzere;)
    (çok sağlam geliyoruuuz:))
  • Manimal • 8 Mart 2007 00:00 • #626582
    kasdav paraya baktığı için, hangi okulun ne kadar bilet sattığına bakıldığı için, bence sadece bostancı gösteri merkezine çıkmak ve hem kendinizi hemde milleti eylendirmek için çıkın.
  • vast • 8 Mart 2007 00:00 • #626583
    kasdav paraya baktığı için, hangi okulun ne kadar bilet sattığına bakıldığı için, bence sadece bostancı gösteri merkezine çıkmak ve hem kendinizi hemde milleti eylendirmek için çıkın.
    8 Mart 2007 Perşembe | Yazan: Manimal


    "hemde" değil, "hem de"...

    "eylendirmek" değil, "eğlendirmek"...

    Sonra bir de güzel Türkçemizi doğru kullanalım dersiniz...
  • -_FiniscH_- • 8 Mart 2007 00:00 • #626584
    kasdav'da derece almanın sattığın bilet sayısıyla doğru orantılı olduğu yadsınamaz, ama kimsenin de bu yarışmaya yaptığı müziğin kalitesini göstermek için katıldığını sanmıyorum... katılıyolarsa da vazgeçseler fena olmaz. kasdav yıllardır yapılan en büyük liselerarası müzik organizasyonu, bgm gibi büyük bi mekanda binden fazla insana çalıyosunuz, önemli olan bu insanların sizi beğenmesi; jürinin değil.
    neyse, fincan olarak avusturya lisesi adına beste kategorisinde katılıyoruz, umarız hakedenler kazanır.
  • Like Zeppelin • 8 Mart 2007 00:00 • #626585
    vayy bee...
    10. su düzenleniyor.. biz de katılmıştık lise dönemlerinde=))
  • zlash • 9 Mart 2007 00:00 • #626586
    7. ve 8. kasdav'da çalmıştım...organizasyon kötü olabilir ama o sahnede çalmanın verdiği zevk ve tecrübe ayırdır.ödül almak apayrıdır:)
  • deepestpurple_ • 9 Mart 2007 00:00 • #626587
    detaylı bilgiyi nerden alabilirim? okula gitmediğim gün başvurular gelmiş şansa bak :) bir de 16 marta kadar mı son başvurular demo göndermek için? çok erken! :s detaylı bilgi bilgi bilgi...acil :)
  • iFuck • 9 Mart 2007 00:00 • #626588
    finischime bak be ortamın babası gibi yazmış oraya:D:DF: biz de sosyal bilimler lisesi IN VIVO grubu olarak cover la çalcaz ayrıca JaGaWa grubumuz da besteyle katılacak..Herkese başarılar:)