Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • vomitandscream • 17 Mart 2007 00:00 • #626662
    katılım 16 martta sona ermedi!!!katılmak istien arkdşlar katılablrler amatörden kasıt ne??
  • Elerki • 17 Mart 2007 00:00 • #626663
    Arkadaşlar.Cihan arkadşımızın dediği gibi amatör gruplar yarışamıyor.Böyle bir söylenti çıktı ama doğrulanmadı organizatör şirket doğrlamadı sorduumuzda.Yani yok öyle br şey. :)

    Elerki, bak sen ben masis, alper, bir de davulcu bulalım grup kuralım Boeing737, frzBi nin alt grubu olarak çıkarız :)


    Uyar bana :D ;p Hala cvap gelmedi frzBi için ama :/ Olur umarım! ;D

    Davul için ekipmanlar hakkında bilgiyi yakın zanmanda vermeye çalışacğım.

    Herkese başarılar. :)
  • sweep_pick • 17 Mart 2007 00:00 • #626664
    BC237 ne çalacaksınız çok merak ettim . Geliyoruz falan :S
  • Elerki • 17 Mart 2007 00:00 • #626665
    Bu arada arkadaşlar okul isimleriyle katılım oluyor o yüzden gruplar kendilerini tanıtırken okullarının isimerini de yazarlarsa birbirleri için daha açıklayıcı olacaktır diye düşünüyorum. :)
  • deepestpurple_ • 17 Mart 2007 00:00 • #626666
    ya artık kimse anlatmayacak mı bu amatör muhabbetiinin ne olduğunu??

    ----korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water -------------
  • Elerki • 17 Mart 2007 00:00 • #626667
    Altta bir kaç kez yazdığımız gibi matör gruplar olayı diye bir şey YOK. :) Okul adına katılınabiliyor sadece.
  • Elerki • 17 Mart 2007 00:00 • #626668
    amatör* :D
  • Rock_Chevy • 18 Mart 2007 00:00 • #626669
    arkadaşlar 16 mart son tarih değil son gun 21 mart arayıp bizzat konuştum. Ahmet Buhan Lisesi 2005 en iyi estruman odulu bizden çıktı bu senede inş... bişiler çıkar.
  • deepestpurple_ • 18 Mart 2007 00:00 • #626670
    peki elerki kızma (: yokmuş öyle bişey hala matör* ne diye soruyolar yahu cıx cıx .p
  • deepestpurple_ • 18 Mart 2007 00:00 • #626671
    şimdii yazıyorum bakalım :
    efendim biz korkmaz yiğit anadolu lisesi grubu "kali" olarak "smoke on the water" yorumlayacağız (:

    vokal : naz gümüşeli
    gitar : eda naz öner
    gitar : pınar tevek
    bass : nazlı vargil
    davul : buse (ben)*

    herkese başarılar .p bostancıda çalmak süper olcak süper ;)