Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SLayraCkEr • 11 Mart 2007 00:00 • #626610
    Masis, frzBi nin çıkmasını sağlamazsa Elerki, elimde video kayıtları var... onları yayımlarız..

    Khalkedon da çekilmiş, gamze ile "still loving you" söylerken ve çevresinde 50 adet bulgar,sırp,yugoslav hatun varken... :-D

    kasdavda skandal diye basınada verdikmi oh babam oh :)
  • Elerki • 11 Mart 2007 00:00 • #626611
    :)) valla ya :p
  • SLayraCkEr • 11 Mart 2007 00:00 • #626612
    masis sen grubu hazırla... bak elerki kabul etti :D
  • Elerki • 11 Mart 2007 00:00 • #626613
    abi ben kabul etsem ne yazar :p
  • J_Rudess • 12 Mart 2007 00:00 • #626614
    ne demek ne yazar :) biz de insanız merak etmeyin aa ayıp oluyo.. hadi yapalım biseyler ne yapılıyor yapın bi organizasyon haber edin iste.
  • Elerki • 12 Mart 2007 00:00 • #626615
    Öneride bulunacağız,bakalım,umarım olur. ;)
  • deepestpurple_ • 12 Mart 2007 00:00 • #626616
    Bilet fiyatları bildiğim kadarıyla eleme 10ytl, final 20ytl olacak.
    Kesin bir şekilde öğrendiğimde yazarım yine ama böyle olması lazım. :)
    11 Mart 2007 Pazar | Yazan: Elerki


    ne?!! az birazcık pahalı olmuş sanki...
  • Elerki • 12 Mart 2007 00:00 • #626617
    Geçen senekiyle aynı.
  • iFuck • 12 Mart 2007 00:00 • #626618
    bu sene pek iplemiyo kimse kasdavı ha?geçen sene bu sayfaya her gün binlerce mesaj atılıyodu...
  • Elerki • 12 Mart 2007 00:00 • #626619
    çoğu kavga gürültüydü ama :D böyle daha iyi :)