-
Masis, frzBi nin çıkmasını sağlamazsa Elerki, elimde video kayıtları var... onları yayımlarız..
Khalkedon da çekilmiş, gamze ile "still loving you" söylerken ve çevresinde 50 adet bulgar,sırp,yugoslav hatun varken... :-D
kasdavda skandal diye basınada verdikmi oh babam oh :)
-
:)) valla ya :p
-
masis sen grubu hazırla... bak elerki kabul etti :D
-
abi ben kabul etsem ne yazar :p
-
ne demek ne yazar :) biz de insanız merak etmeyin aa ayıp oluyo.. hadi yapalım biseyler ne yapılıyor yapın bi organizasyon haber edin iste.
-
Öneride bulunacağız,bakalım,umarım olur. ;)
-
Bilet fiyatları bildiğim kadarıyla eleme 10ytl, final 20ytl olacak.
Kesin bir şekilde öğrendiğimde yazarım yine ama böyle olması lazım. :)
11 Mart 2007 Pazar | Yazan: Elerki
ne?!! az birazcık pahalı olmuş sanki...
-
Geçen senekiyle aynı.
-
bu sene pek iplemiyo kimse kasdavı ha?geçen sene bu sayfaya her gün binlerce mesaj atılıyodu...
-
çoğu kavga gürültüydü ama :D böyle daha iyi :)