ooo herkes geliyor :)
baranthalas yaşıyormusun sen yahu (: tamam işte davulcuyu bulduk gruba o zaman...
ne dicem beyler bayanlar anıl ı gören varmı ? End Anıl (kongacı) yaşıyormu ?
+ kazanmanın yolu biletten geçmiyor :)
Kazanmanın yolunu geçen sene ki KEAL (cansu hariç) grubu ve Elerki biliyor :) :) 4 harfli bir kelime kazanmanın anahtarı..
Elerki ile el sıkışmak 10 Euro, tüyo almak 15 Euro, yemek yemenin saati 20 Euro, özel ziyaretler ve diğer aktiviteler için lütfen JaNsU veya SLayraCkEr ile irtibata geçiniz..
benim reklamım niye yapılsın olum adama bak :p yeter abi harbi :) bana çok bulaşmayın ben gerektiğinde insanlara yarışma hakkında bilgi vereyim hadi lütfen... :)