Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626693
    Bu daha belli değil ama zaten 24 Mart'ta elden teslim sırasında size bilgi verilecek bildiğim kadarıyla.Kesinleşmiş olacak bu tür şeyler. :)
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626694
    tesekkurler mr.elerki:)yuzyuze bıde gorussek ıyı olur.tanısmak ısterım.belkı kulıste mensucat santralada bı ugrarsın:)
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626695
    Önemli değil.Tanışırız. :) Başarılar.
  • SLayraCkEr • 18 Mart 2007 00:00 • #626696
    ooo herkes geliyor :)
    baranthalas yaşıyormusun sen yahu (: tamam işte davulcuyu bulduk gruba o zaman...

    ne dicem beyler bayanlar anıl ı gören varmı ? End Anıl (kongacı) yaşıyormu ?

    + kazanmanın yolu biletten geçmiyor :)
    Kazanmanın yolunu geçen sene ki KEAL (cansu hariç) grubu ve Elerki biliyor :) :) 4 harfli bir kelime kazanmanın anahtarı..

    Değil mi engin ? :) :) :)
  • SLayraCkEr • 18 Mart 2007 00:00 • #626697
    tesekkurler mr.elerki:)yuzyuze bıde gorussek ıyı olur.tanısmak ısterım.belkı kulıste mensucat santralada bı ugrarsın:)


    Elerki ile el sıkışmak 10 Euro, tüyo almak 15 Euro, yemek yemenin saati 20 Euro, özel ziyaretler ve diğer aktiviteler için lütfen JaNsU veya SLayraCkEr ile irtibata geçiniz..

    :D :D :D
  • sweep_pick • 18 Mart 2007 00:00 • #626698
    bu elerki'nin ne özelliği var ?
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626699
    bu elerki'nin ne özelliği var ?
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: sweep_pick


    Benim insanlara yardım etmeye çalışmaktan başka bir özelliğim yok ama sağ olsun Mert,Cansu vs iyi dalga geçiyorlar. :)
  • Elerki • 19 Mart 2007 00:00 • #626701
    abi yeter şebeğe çevirdiniz he :D
  • baranthalas • 19 Mart 2007 00:00 • #626702
    reklamın iyisi kötüsü olmaz boşver :)
  • Elerki • 19 Mart 2007 00:00 • #626703
    benim reklamım niye yapılsın olum adama bak :p yeter abi harbi :) bana çok bulaşmayın ben gerektiğinde insanlara yarışma hakkında bilgi vereyim hadi lütfen... :)