Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • minyatur • 22 Mart 2007 00:00 • #626765
    Elerkii Elerkiii!! En büyüksün Elerkii :D Kalbimizin solisti Elerkiii :D MR.KASDAV ELERKİİ :D

    PS: Çok içimden geldi.. Ortam bu sene pek bi neşeli forumda.. Bende biraz şaklabanlık yapim dedm :P

    Cihan - KEAL
  • baranthalas • 22 Mart 2007 00:00 • #626766
    elerki' ye ayrı başlık açmak lazım. bi sürü hayranı var yavrucağın.

    1. olan grup dobra dobra'ya konuk olucakmış.
  • SLayraCkEr • 22 Mart 2007 00:00 • #626767
    elerki' ye ayrı başlık açmak lazım. bi sürü hayranı var yavrucağın


    bence abi bizim arkadaki tribünlerde, elerkininde sahnede konuk olacağı bir seda sayan, serap ezgü, şebnem kısaparmak programına filan katılmamız lazım..
    o anlatırken bizim araya girmemiz, olay çıkarmamız filan lazım (:

    1. olan grup dobra dobra'ya konuk olucakmış.


    Tüh be abi.. buzda dans demişlerdi demekki yanılmışlar :D :D
  • baranthalas • 22 Mart 2007 00:00 • #626768
    buzda dans bitti ya bitmese oraya çıkıcaklardı :)

    bu arada elerki juri olucak diyorlar ? "bence olmamış kıyafet, fevkalednin fevkinde bir şarkıyı do majorden söylemediniz" falan diycekmiş.
  • SLayraCkEr • 22 Mart 2007 00:00 • #626769
    bu arada yanlış anlaşılmasın..
    bizler senelerdir elerki ile tanışırız..

    seviyoruz onu.. ondan takılıyoruz... bilmeyenlerin dikkatine...
  • SwornToSatan • 22 Mart 2007 00:00 • #626770
    biizde haydarpaşa anadolu teknik olarak .. ya baya bı aşagıda 3 sene oncekı bızım okulun performansında duvar olayı vardı sonrakı cıkan olayları bılmıyorum ama emege saygı =) sonucta dusnulmus bı seydı o sanırım.. nese cover grubu elemanları :
    vokal = murat süngü
    elektro gitar = muratkaan acurol
    = yıldırım bora
    bass gitar = canberk çakmak (ben )
    klavye = güray kunduracı
    bateri= osman cihan

    sarkıda ılerleyen gunlerde solıcem gruptan ok. cıkınca =))
  • minyatur • 22 Mart 2007 00:00 • #626771
    tamam lan uğraşmıyoruz Elerki'yle artık... yapmayın..

    Cihan - KEAL
  • 89boy • 22 Mart 2007 00:00 • #626772
    89boy senden bi GN'R beklerdim :))


    abi ben de kendimden beklerdim ama david coverdale de fena değildir dedim bu şarkıyı seçtik =))
  • T--RoCk--ToR • 22 Mart 2007 00:00 • #626774
    Selam herkese!! Bu sene Kadıköy Kemal Atatürk Lisesi olarak beste ve yorum dalında katılıcaz!

    Yorumda: Metallica-Fuel .Bi de bestemiz var kii..=)
    Şimdiden herkese başarılar...
  • SLayraCkEr • 22 Mart 2007 00:00 • #626776
    baran, hadi kavga çıkaralım.. karalayalım bi okulu...
    masisle cansuda destek olur.. :)
    sen hangi okul taraftarı olucaksın ? (: