elerki' ye ayrı başlık açmak lazım. bi sürü hayranı var yavrucağın
bence abi bizim arkadaki tribünlerde, elerkininde sahnede konuk olacağı bir seda sayan, serap ezgü, şebnem kısaparmak programına filan katılmamız lazım..
o anlatırken bizim araya girmemiz, olay çıkarmamız filan lazım (:
1. olan grup dobra dobra'ya konuk olucakmış.
Tüh be abi.. buzda dans demişlerdi demekki yanılmışlar :D :D