Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Twain • 21 Mart 2007 00:00 • #626738
    hhy mi :D nasiii? bende hhy deyim !!
  • st Anger • 21 Mart 2007 00:00 • #626740
    aaaaa bende 11e deyim beyler bende bass calıyorum bende katılabilir miyim?????
  • can182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626741
    Bende 11-E deyim.aha olaya bak ya
  • ilker_182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626742
    aa süper abi o zaman grubun adı da BC237 olsun. +++++
  • st Anger • 21 Mart 2007 00:00 • #626743
    holleeeeeeeeeeeey kasdava katılacaaaaz

    acılın yoldan BC237 geliyoooo
  • can182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626744
    Vaybe yorumlardan grub kurduk.



    Bu sohbettende yeni bir ders aldık.Buda birilerine gönderme filan olduğundan değil.
  • vomitandscream • 21 Mart 2007 00:00 • #626749
    BC237 bence kasdavdan önce biraz kafanızı dinleyin...
  • baranthalas • 21 Mart 2007 00:00 • #626751
    89boy senden bi GN'R beklerdim :))
  • deepestpurple_ • 21 Mart 2007 00:00 • #626752
    BC237 (: en yaratıcı grup ismi diye de bir katagori varsa eminim siz alırsınız valla .p

    -----korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water----------
  • ilker_182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626754
    alırız tabe :P Biz de 2 hafta öncesine kadar smoke çalmayı düşünüyoduk. 4 dk dan uzun, kısaltınca tadı kaçar diye vazgeçtik.
    nys size başarılar :):) sahne alcak bütün gruplara başarılar ;)

    BC237 / ***FixxxeR***