-
hhy mi :D nasiii? bende hhy deyim !!
-
aaaaa bende 11e deyim beyler bende bass calıyorum bende katılabilir miyim?????
-
Bende 11-E deyim.aha olaya bak ya
-
aa süper abi o zaman grubun adı da BC237 olsun. +++++
-
holleeeeeeeeeeeey kasdava katılacaaaaz
acılın yoldan BC237 geliyoooo
-
Vaybe yorumlardan grub kurduk.
Bu sohbettende yeni bir ders aldık.Buda birilerine gönderme filan olduğundan değil.
-
BC237 bence kasdavdan önce biraz kafanızı dinleyin...
-
89boy senden bi GN'R beklerdim :))
-
BC237 (: en yaratıcı grup ismi diye de bir katagori varsa eminim siz alırsınız valla .p
-----korkmaz yiğit anadolu lisesi - smoke on the water----------
-
alırız tabe :P Biz de 2 hafta öncesine kadar smoke çalmayı düşünüyoduk. 4 dk dan uzun, kısaltınca tadı kaçar diye vazgeçtik.
nys size başarılar :):) sahne alcak bütün gruplara başarılar ;)
BC237 / ***FixxxeR***