notre dame de sion fransız lisesi
bu noktada kaldım yanlız :) berk vardı sizde geçen sene.. chiko özel ödülünü almıştı :))
mezun oldu gitti gerçi ama nds nin orda olmasına bi ayrı sevindim :))
89boy, bana msn den veya mesajla ulaşabilirmisin? eşdost listende olmadığımdan mesaj gönderemiyorum..