Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • JaNsU • 20 Mart 2007 00:00 • #626725
    ehuah kazanmanın anahtarına gel... Bana gelsinler? Dalga geçmiyorum korkmayın:) Kazanmak, özel ziyaretlerden ve diğer aktivitelerden geçer arkadaşlar :P haha...
    coşmuş buralar yine... 3-5 eksik var, olsun..
  • SLayraCkEr • 20 Mart 2007 00:00 • #626726
    ya kazanmanın anahtarı ecnebi memleketine gitmiş :(
    ama olsun anahtar deliği hala burda :)
  • baranthalas • 21 Mart 2007 00:00 • #626727
    [quote]bende o zaman bu sene kimler "somebody to love" çalıyor diye sormak istiyorum (:

    3 sene mi 4 sene mi ne önceydi sanırım hem st.michel hemde bahçeşehir çalmıştı sweet child of mine ı.. değil mi ?
    20 Mart 2007 Salı | Yazan: SLayraCkEr [/quote]

    3 okul çalmıştı, 3 üyle ayrı dalga geçmiştim :)
  • 89boy • 21 Mart 2007 00:00 • #626728
    ben de kısa bi tanıtım yapayım bari.. notre dame de sion fransız lisesi olarak katılıyoruz yarışmaya.. şarkımız da whitesnake - is this love...

    solist - aksel(ben)
    vokal - dilara
    lead gitar - arda
    ritm gitar - antonyo
    davul - sedef
    klavye - irem
    bass - arda
    ve bir de süpriz enstrüman =P

    herkese başarılar şimdiden arkadaşlar... =)))
  • 89boy • 21 Mart 2007 00:00 • #626729
    bu arada jüri hakkında bilgin var mı elerki (veya başka biri =) )
  • SLayraCkEr • 21 Mart 2007 00:00 • #626730
    notre dame de sion fransız lisesi


    bu noktada kaldım yanlız :) berk vardı sizde geçen sene.. chiko özel ödülünü almıştı :))
    mezun oldu gitti gerçi ama nds nin orda olmasına bi ayrı sevindim :))
    89boy, bana msn den veya mesajla ulaşabilirmisin? eşdost listende olmadığımdan mesaj gönderemiyorum..
  • ilker_182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626731
    obaa rekabet ortamı :):) BC237 rulz :P
  • can182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626733
    uff ya millet grub kurmuş kasdavda çalıyo.Hey millet grub kurcam kasdav için eleman aranıyor ben davul çalıyorum ne varsa kabulümdür
  • can182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626736
    hadı ya super abi ozaman.Bende hhydeyim hangi sınıf oğlum.bizim okulda gitar çalan varmı ya helal:D
  • ilker_182 • 21 Mart 2007 00:00 • #626737
    ben 11 e deyim