Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 21 Mart 2007 00:00 • #626728
    ben de kısa bi tanıtım yapayım bari.. notre dame de sion fransız lisesi olarak katılıyoruz yarışmaya.. şarkımız da whitesnake - is this love...

    solist - aksel(ben)
    vokal - dilara
    lead gitar - arda
    ritm gitar - antonyo
    davul - sedef
    klavye - irem
    bass - arda
    ve bir de süpriz enstrüman =P

    herkese başarılar şimdiden arkadaşlar... =)))
Bu konunun tüm mesajları