Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • gruesome13 • 18 Mart 2007 00:00 • #626672
    başka hangi okullar hangi şarkılarla katılcaklar?
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626673
    peki elerki kızma (: yokmuş öyle bişey hala matör* ne diye soruyolar yahu cıx cıx .p
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: deepestpurple_


    Ne kızması ya. :D Sert mi olmuş :/ :D

    Başarılar herkese!Okul isimleri,şarkılar,kadro falan yazmaya devam bakalım!Aman kavga yok ama hee!Forum çok uslu gidyor valla nazar değmesin! ;D
  • Rock_Chevy • 18 Mart 2007 00:00 • #626674
    Biz; Iron Maiden - Wasting Love ile katılıyoruz.
  • vomitandscream • 18 Mart 2007 00:00 • #626675
    nerdeyse:)kimse çalcagı şarkıyı sölemiyo herkes hırs yapmış galibaaa:D
  • Rock_Chevy • 18 Mart 2007 00:00 • #626676
    Grup adımızı henüz koymadık:)

    vokal-gitar:Cem Çakmakoğlu
    vokal-gitar:Caner Ekmekçi
    Bass :Aydın Kaçtıgitti:)
    Davul :Abdullah Burak Aksu(ben:))

    Ahmet Buhan Lisesi.
    İron Maiden - Wasting Love
  • SLayraCkEr • 18 Mart 2007 00:00 • #626677
    feridun suz ahmet buhan :)
    alışmıştık...
  • Rock_Chevy • 18 Mart 2007 00:00 • #626678
    evet feridunlar Magna Carta idi sanırım,basistleri Kerem di.2 sene önce güzel bir derece almışlardı okul adına...
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626679
    Arkadaşlar buradan tekrar söyleyeyim.DEMO kaydetmeniz GEREKMİYOR.24 Mart günü elemanlarınızın isimlerinin ve çalacağınız şarkının (varsa bestenizin de) isminin bulunduğu formlarla birlikte eğer besteniz varsa bestenin notaları ve sözleri elden teslim alınacak.

    Tekrarlamam gerekti.Herkese başarılar. :)
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626681
    elerki abı senın okul ısmı ne:)) siz hangı parcayla katılacaksınız:))) bırazda sen anlat abı
  • frozenumblurry • 18 Mart 2007 00:00 • #626682
    KADIKÖY LİSESİ

    VOKAL: Dilara Altuğ
    GİTAR: Vedat Mutlu
    BASS: Birge Yalçın
    DAVUL: Yüksel İmeci
    KLAVYE: Taner
    KLARNET: İlker Gürgan
    KEMAN: Güfte Caner

    Şarkımız Europe - Rock the Night. Katılacak olan tüm arkadaşlara şimdiden başarılar diliyoruz :)