peki elerki kızma (: yokmuş öyle bişey hala matör* ne diye soruyolar yahu cıx cıx .p
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: deepestpurple_
Ne kızması ya. :D Sert mi olmuş :/ :D
Başarılar herkese!Okul isimleri,şarkılar,kadro falan yazmaya devam bakalım!Aman kavga yok ama hee!Forum çok uslu gidyor valla nazar değmesin! ;D