elerki abı senın okul ısmı ne:)) siz hangı parcayla katılacaksınız:))) bırazda sen anlat abı
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan
elerki mensucatın yani bizim parca hakkında ne dusunuyosun:)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan
ben: vokal
ben: bass
ben: gitar
ben: davul
şarkı: doğaçlama takılcaktım elerki izin vermedi :) o yüzden mötley crüe - kickstart my heart
tek sorun liseli değilim ama onu da hallederiz bi şekilde :)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: baranthalas
150 ve ustu bılet satsak gecermıyız:)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan