Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626683
    elerki abı senın okul ısmı ne:)) siz hangı parcayla katılacaksınız:))) bırazda sen anlat abı
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan


    Ben 4 sene katıldım yarışmaya Göztepe İhsan Kurşunoğlu Anadolu Lisesi öğrencisi olarak.İlk ikisinde keman son ikisinde vokal olmak üzere...Bizim okulla çeşitli ödüller aldık.Şimdi mezunum.Bir aksilik olmazsa kuliste görevliyim bu sene.Bunun haricinde burada size bilgi vermeye çalışıyorum elimden geldiğince.Başarılar. :)
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626684
    MENSUCAT SANTRAL ANADOLU LİSESİ
    Vokal-gitar:Serkan Soyak
    Solo Gitar :Gökhan Demirdağ
    Bass Gitar :Alparslan Bıyık
    Klavye:Mert Gümrü
    Davul:Can Akkuş
    Darbuka:Fehmi Balin

    PARÇA: Ogün Sanlısoy ''Pencere''

    herkese basarılar:)
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626685
    elerki mensucatın yani bizim parca hakkında ne dusunuyosun:)
  • baranthalas • 18 Mart 2007 00:00 • #626686
    ben: vokal
    ben: bass
    ben: gitar
    ben: davul

    şarkı: doğaçlama takılcaktım elerki izin vermedi :) o yüzden mötley crüe - kickstart my heart

    tek sorun liseli değilim ama onu da hallederiz bi şekilde :)
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626687
    elerki mensucatın yani bizim parca hakkında ne dusunuyosun:)
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan


    Bana sormayın lütfen.Yarışma hakkında bilgi isterseniz ayrı. ;) Başarılar. ;)
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626688
    ben: vokal
    ben: bass
    ben: gitar
    ben: davul

    şarkı: doğaçlama takılcaktım elerki izin vermedi :) o yüzden mötley crüe - kickstart my heart

    tek sorun liseli değilim ama onu da hallederiz bi şekilde :)
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: baranthalas


    :)))
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626689
    150 ve ustu bılet satsak gecermıyız:)
  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626690
    150 ve ustu bılet satsak gecermıyız:)
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan


    Bu şekilde düşünmeyin bence.

    Bir okulun 300 bilet sattığı ve bizim okulun 50 bilet sattığı bir elemede biz finale kalmış ve önemli 2 ödül almıştık.300 bilet satan okul ise finale dahi kalamamıştı.Bunlarla uğraşmayın bence.
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626691
    abı herkes farklı konusuyor sana bakarsak sende haklısın:) bız gecen sene arapsacı caldık belkı dınlemısındır..bız costurduk orayı ama kotu bır cevap aldık:)
  • caan • 18 Mart 2007 00:00 • #626692
    gecen sene yarısma 5 te baslamıstı bu sene dahamı erken bılgın nedır?kapılar kacta acılacak