150 ve ustu bılet satsak gecermıyız:)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan
Bu şekilde düşünmeyin bence.
Bir okulun 300 bilet sattığı ve bizim okulun 50 bilet sattığı bir elemede biz finale kalmış ve önemli 2 ödül almıştık.300 bilet satan okul ise finale dahi kalamamıştı.Bunlarla uğraşmayın bence.