Parantez olarak 2.senemiz olacak kasdavda =) geçen sene watching over me çalıp cevabımızı aldık bu sene daha "jüriye" yatkın birşeyler çalacağız...
Vokal: Kerem Işık
Gitar : Emre Tuncel
Bas : Barış Güler
Davul : Can Kırış
Galileo Galilei Beyoğlu İtalyan Lisesi =)
Cover: Öyle Sarhoş Olsam Ki
Beste : Bir Nefes Daha
çalışmalarımızla katılacağız...
Geçen sene çaldığımız düşler isimli bestemiz için
http://www.garaj.org/demo/2183/dusler-parantez.htm
linkine alabiliriz hepinizi =)
parantez.rockmekan.com | www.myspace.com/parantez
herkese başarılar,orada görüşmek üzere =)