Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 16 Mart 2007 00:00 • #626651
    nasıl yaa ne amatörü? anlamadım muhabbeti? (: bir de bu 4 dk sınırlaması gerçekten var mı öyle bir şey yaa? e bizim şarkı 5.40 dı bugün çaldığımızda nolucak şimdi? şarkıyı kesip biçemeyiz ki nerde kaldı sanat? (:
    16 Mart 2007 Cuma | Yazan: deepestpurple_


    O olay netlik kazanacak amatör durumu Cihan arkadaşımızdan öğreneceğiz.Onun haricinde 4 dk olayı hep vardı yine olacak çünkü çok fazla grup oluyor ve çok uzun sürüyor zaten yeterince.Onun haricinde 4dk'da kes bitir de değil tabi 4buçuk dk.ya kadar bir şey olmuyor genelde ;D Ama her sene insanlar kırpmak zorunda kalıyor mecbur artık :/
  • -_FiniscH_- • 16 Mart 2007 00:00 • #626653
    abi 4 dakika sınırlaması hakkaten tilt bi olay, zira biz 7 dakikalık bestemizi 4.10'a indirdik kasdav'da çalabilmek için.. 10 saniyeye de bi şey demezler sanırım:)
  • ilker_182 • 16 Mart 2007 00:00 • #626654
    4 dk snırlaması var arkadaşlar, katılım da 16 mart ta sona erdi bu arada. yarışmaya katılan tüm okullara başarılar. umarım sorunsuz, eğlenceli bir organizasyon olur. -BC237- / ilker
  • ilker_182 • 16 Mart 2007 00:00 • #626655
    bi de objektif jüride de var mı yoksa sadece sahne mi alıcaklar ? ^o)
  • deepestpurple_ • 16 Mart 2007 00:00 • #626656
    evet yaa jüride kimler var onu da bilmiyoruz dimi? :)
  • ArSENiC_ • 16 Mart 2007 00:00 • #626657
    davul seti standart kiralanıyor bildiğim kadarıyla. organizasyondaki görevlilere fazladan bir crash ya da en azından sehpası kiralamalarını rica ediyoruz. bizim arkadaşların 2 sene önce sehpası çalındı. böylece bu tip olaylarıda engeleyebilirsiniz. bazı arkadaşlar bu yüzden hem zil hem sehpa birde twin pedal taşımak zorunda kalıyorlar. lütfen bu dikkate alınsın
  • sweep_pick • 17 Mart 2007 00:00 • #626658
    hiç uğraşma bence. jüriyi öğrenemezsin :D
  • SLayraCkEr • 17 Mart 2007 00:00 • #626659
    Elerki, bak sen ben masis, alper, bir de davulcu bulalım grup kuralım Boeing737, frzBi nin alt grubu olarak çıkarız :)

    Jüride bu sene kesin Tuğba Ekinci, Olcayto Ahmet Tuğsuz, Zeynep Tokuş ve yarışma tarihine yeni bölümü yetişirde buzda dansa çıkarsa Banu Alkan olur :=)

    Ya artık ege çubukçu gibi, günce gibi, abuk sabuk jüriler koymasalarda herkez hakkını alsa..
    Şaka bi yana ne çalıcak bu BC237 merak ettim :) kendine güven başarının yarısıdır nede olsa ama bakalım...
  • minyatur • 17 Mart 2007 00:00 • #626660
    arkadaşlar amatör gruplarla ilgili gereken bilgiyi aldım.. bu sene amatör gruplar YARIŞAMIYOR..

    Cihan - KEAL
  • xx_angelus_xx • 17 Mart 2007 00:00 • #626661
    Parantez olarak 2.senemiz olacak kasdavda =) geçen sene watching over me çalıp cevabımızı aldık bu sene daha "jüriye" yatkın birşeyler çalacağız...

    Vokal: Kerem Işık
    Gitar : Emre Tuncel
    Bas : Barış Güler
    Davul : Can Kırış
    Galileo Galilei Beyoğlu İtalyan Lisesi =)

    Cover: Öyle Sarhoş Olsam Ki
    Beste : Bir Nefes Daha

    çalışmalarımızla katılacağız...
    Geçen sene çaldığımız düşler isimli bestemiz için
    http://www.garaj.org/demo/2183/dusler-parantez.htm

    linkine alabiliriz hepinizi =)

    parantez.rockmekan.com | www.myspace.com/parantez

    herkese başarılar,orada görüşmek üzere =)