Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • xx_angelus_xx • 17 Mart 2007 00:00 • #626661
    Parantez olarak 2.senemiz olacak kasdavda =) geçen sene watching over me çalıp cevabımızı aldık bu sene daha "jüriye" yatkın birşeyler çalacağız...

    Vokal: Kerem Işık
    Gitar : Emre Tuncel
    Bas : Barış Güler
    Davul : Can Kırış
    Galileo Galilei Beyoğlu İtalyan Lisesi =)

    Cover: Öyle Sarhoş Olsam Ki
    Beste : Bir Nefes Daha

    çalışmalarımızla katılacağız...
    Geçen sene çaldığımız düşler isimli bestemiz için
    http://www.garaj.org/demo/2183/dusler-parantez.htm

    linkine alabiliriz hepinizi =)

    parantez.rockmekan.com | www.myspace.com/parantez

    herkese başarılar,orada görüşmek üzere =)
Bu konunun tüm mesajları