-
Demo en geç 24 martta organizasyon merkezine iletilecek.bu arada gruplar yarışma günüde kayıtlarını cd olarak yanlarında getirmek zorunluluğunda.başvuru içinde kesin tarih 24 mart.o gün elden teslim edilecek başvuru formları..
-
16 Mart'a kadar yarışmaya katılacak olan okullar kendilerine gönderilmiş olan faksa katılmak istediklerini belirten bir cevap yollayacaklar.
Ayrıca; arkadaşlar demo diye bir şey yok.Sizi canlı performanslarınıza göre değerlendirecekler.24 Mart'ta elden teslim edilecek olan sadece başvuru formları ve eğer beste dalında da yer alacaksanız bestenizin sözleri ve notaları olacak.Ayrıntılı bilgi için bana özel mesaj atabilirsiniz ya da buradan sorduğunuz sorulara yanıt vermeye çalışabilirim.Ayrıca yakında açılacak olan yarışmanın resmi sitesinden de takip edebilirsiniz.
-
yaa demo yollamamıza gerek var mı yok mu anlamadım:S bilen biri açıklayabilir mi?
-
Biliyorum ve açıklıyorum işte. :) Demoya gerek yok.Yazdığım şeyler geçerli. :)
-
evet demoya falan gerek yok, olsa zaten faxta belirtirlerdi...
-
elerki kasdav starı ya:D,şu an bi grupta filan var mısın*?
-
vaay bee ...
-
elerki rulzzz
-
Dalga geçmeyin len! :D Şu an grup yok.Yani var da çalışacak zaman yok. :D Masis dalga geçme yaw. :/ İnsanlara yardım etmeye çalışıyoruz. :) Herkese başarılar.
-
:-D :-D Elerki Masis el ele..
olm bi grup kurup çıksanıza konuk sanatçılar diye :-) org. komitesi sever sizi :)
ya da frizbiyi görsün gençler orda :)