Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • lithium_fire • 9 Mart 2007 00:00 • #626589
    Demo en geç 24 martta organizasyon merkezine iletilecek.bu arada gruplar yarışma günüde kayıtlarını cd olarak yanlarında getirmek zorunluluğunda.başvuru içinde kesin tarih 24 mart.o gün elden teslim edilecek başvuru formları..
  • Elerki • 9 Mart 2007 00:00 • #626590
    16 Mart'a kadar yarışmaya katılacak olan okullar kendilerine gönderilmiş olan faksa katılmak istediklerini belirten bir cevap yollayacaklar.
    Ayrıca; arkadaşlar demo diye bir şey yok.Sizi canlı performanslarınıza göre değerlendirecekler.24 Mart'ta elden teslim edilecek olan sadece başvuru formları ve eğer beste dalında da yer alacaksanız bestenizin sözleri ve notaları olacak.Ayrıntılı bilgi için bana özel mesaj atabilirsiniz ya da buradan sorduğunuz sorulara yanıt vermeye çalışabilirim.Ayrıca yakında açılacak olan yarışmanın resmi sitesinden de takip edebilirsiniz.
  • stratonur • 9 Mart 2007 00:00 • #626591
    yaa demo yollamamıza gerek var mı yok mu anlamadım:S bilen biri açıklayabilir mi?
  • Elerki • 9 Mart 2007 00:00 • #626592
    Biliyorum ve açıklıyorum işte. :) Demoya gerek yok.Yazdığım şeyler geçerli. :)
  • Rock_Chevy • 9 Mart 2007 00:00 • #626594
    evet demoya falan gerek yok, olsa zaten faxta belirtirlerdi...
  • iFuck • 10 Mart 2007 00:00 • #626595
    elerki kasdav starı ya:D,şu an bi grupta filan var mısın*?
  • J_Rudess • 10 Mart 2007 00:00 • #626596
    vaay bee ...
  • Mr_JFR • 10 Mart 2007 00:00 • #626597
    elerki rulzzz
  • Elerki • 10 Mart 2007 00:00 • #626598
    Dalga geçmeyin len! :D Şu an grup yok.Yani var da çalışacak zaman yok. :D Masis dalga geçme yaw. :/ İnsanlara yardım etmeye çalışıyoruz. :) Herkese başarılar.
  • SLayraCkEr • 10 Mart 2007 00:00 • #626599
    :-D :-D Elerki Masis el ele..

    olm bi grup kurup çıksanıza konuk sanatçılar diye :-) org. komitesi sever sizi :)

    ya da frizbiyi görsün gençler orda :)