Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • metallica_373 • 13 Mart 2007 00:00 • #626620
    evet bende onu sorcaktımm şimdi
    nasıl olcak bu başvuruu işi
  • doukancix • 13 Mart 2007 00:00 • #626622
    ya arkadaşlar biz gebze kolejiiz gebze kocaeliye bağlı katılabilirmiiz!!biz kasdava fax no verdik okulun ama fax gelmedi ist. çapındamı sadece bu yarışma??cevap yazarsanız çok sevinirim=)
  • elektromanyak • 13 Mart 2007 00:00 • #626623
    Lise Hayatım Boyunca Katılmadım Sonuna Geldim Yine Katılmayacağım...Hani etkinlik falan iyidir de....Ülkemizde Herşeyin Cıvkı Çıktığı İçin Bunun Da Çıktı...Ne diyeyim; İnşallah Bu seferki güzel geçer...Ama Önüne gelen çıkıp saçma sapan şovlar yapar ve aptal aptal coverlar çalarsa, iki akor basan Kasdav'da çıktım ben derse ben kendimi ve arkadaşlarımı o mekana sokmam Ama gidenlere de başarılar dilerim...
  • Elerki • 13 Mart 2007 00:00 • #626624
    ya arkadaşlar biz gebze kolejiiz gebze kocaeliye bağlı katılabilirmiiz!!biz kasdava fax no verdik okulun ama fax gelmedi ist. çapındamı sadece bu yarışma??cevap yazarsanız çok sevinirim=)
    13 Mart 2007 Salı | Yazan: doukancix


    Bu arada 'doğukancix' rumuzlu arkadaş bana özel mesaj atıyor ama eş-dost listesinde olmadığım için cevap veremiyormuşum. :) Buradan söyleyeyim,
    İstanbul'a bağlı olmayan liseler bu sene yarışmaya katılamıyorlar.
    Bunun haricinde okulların hepsine faks gönderilmiş olması lazım ama siz yine de okullardaki memurlara sorun,bazen gözden kaçabiliyor.Bunu da 'vomitandscream' sormuştu ama ona da özel mesaj atamıyormuşum. :)
  • J_Rudess • 14 Mart 2007 00:00 • #626625
    noldu sordun mu bakalım
  • Metalli_CaT • 14 Mart 2007 00:00 • #626626
    Vay be :) Lise hayatımda katılmak için bi taraflarımı yırtmama rağmen katılmayı beceremediğim ama izlediğim 2 sene boyunca bana güzel anlar yaşatmış yarışma.Artık bu yarışmanın da modası geçmiş gibi duruyor ama umarım daha düzgün bir şekilde istanbul dışını da kapsayan kasdav ları da görme şansımız olur ilerde inşallah. Avusturya Lisesi grubu Fincan'ın elemanı Finisch ve deepestpurple_'a şimdiden başarılar ben beceremedim siz becerin bare göreyim sizi :)
  • titanyum • 14 Mart 2007 00:00 • #626627
    kabataş da katılıyor mu bilen var mı???bencede frzBi çıksın...uuu diyelimm :P aaaa diyelim coşalım....
  • Elerki • 14 Mart 2007 00:00 • #626628
    noldu sordun mu bakalım
    14 Mart 2007 Çarşamba | Yazan: J_Rudess


    Sordum bakalım cevap gelecek.Halletmeye çalışacağım. ;)
  • minyatur • 14 Mart 2007 00:00 • #626629
    millet selamlar.. ufak bir sorum olacak bu sene amatör gruplar da katılabiliyor diye bir duyum aldım.. acaba dogrumudur?

    Cihan - KEAL
  • Elerki • 15 Mart 2007 00:00 • #626630
    O gündeme gelmişti ama artık yok öyle bir şey.Her şey geçen seneki gibi. (Şehir dışından okullar katılamıyorlar o kadar.Tek farklılık o.) :)