-
evet bende onu sorcaktımm şimdi
nasıl olcak bu başvuruu işi
-
ya arkadaşlar biz gebze kolejiiz gebze kocaeliye bağlı katılabilirmiiz!!biz kasdava fax no verdik okulun ama fax gelmedi ist. çapındamı sadece bu yarışma??cevap yazarsanız çok sevinirim=)
-
Lise Hayatım Boyunca Katılmadım Sonuna Geldim Yine Katılmayacağım...Hani etkinlik falan iyidir de....Ülkemizde Herşeyin Cıvkı Çıktığı İçin Bunun Da Çıktı...Ne diyeyim; İnşallah Bu seferki güzel geçer...Ama Önüne gelen çıkıp saçma sapan şovlar yapar ve aptal aptal coverlar çalarsa, iki akor basan Kasdav'da çıktım ben derse ben kendimi ve arkadaşlarımı o mekana sokmam Ama gidenlere de başarılar dilerim...
-
ya arkadaşlar biz gebze kolejiiz gebze kocaeliye bağlı katılabilirmiiz!!biz kasdava fax no verdik okulun ama fax gelmedi ist. çapındamı sadece bu yarışma??cevap yazarsanız çok sevinirim=)
13 Mart 2007 Salı | Yazan: doukancix
Bu arada 'doğukancix' rumuzlu arkadaş bana özel mesaj atıyor ama eş-dost listesinde olmadığım için cevap veremiyormuşum. :) Buradan söyleyeyim,
İstanbul'a bağlı olmayan liseler bu sene yarışmaya katılamıyorlar.
Bunun haricinde okulların hepsine faks gönderilmiş olması lazım ama siz yine de okullardaki memurlara sorun,bazen gözden kaçabiliyor.Bunu da 'vomitandscream' sormuştu ama ona da özel mesaj atamıyormuşum. :)
-
noldu sordun mu bakalım
-
Vay be :) Lise hayatımda katılmak için bi taraflarımı yırtmama rağmen katılmayı beceremediğim ama izlediğim 2 sene boyunca bana güzel anlar yaşatmış yarışma.Artık bu yarışmanın da modası geçmiş gibi duruyor ama umarım daha düzgün bir şekilde istanbul dışını da kapsayan kasdav ları da görme şansımız olur ilerde inşallah. Avusturya Lisesi grubu Fincan'ın elemanı Finisch ve deepestpurple_'a şimdiden başarılar ben beceremedim siz becerin bare göreyim sizi :)
-
kabataş da katılıyor mu bilen var mı???bencede frzBi çıksın...uuu diyelimm :P aaaa diyelim coşalım....
-
noldu sordun mu bakalım
14 Mart 2007 Çarşamba | Yazan: J_Rudess
Sordum bakalım cevap gelecek.Halletmeye çalışacağım. ;)
-
millet selamlar.. ufak bir sorum olacak bu sene amatör gruplar da katılabiliyor diye bir duyum aldım.. acaba dogrumudur?
Cihan - KEAL
-
O gündeme gelmişti ama artık yok öyle bir şey.Her şey geçen seneki gibi. (Şehir dışından okullar katılamıyorlar o kadar.Tek farklılık o.) :)