teşekkürler Elerki bey.. :D adam Mr. Kasdav yaa! :D
Cihan - KEAL
15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: minyatur
Ben teşekkür ederim Cihan! :D İşim gücüm Kasdav değil ama... ;)
biz Adapazarından katılmak istiyordk geçen sene falan da katılmıştık sene başından beri deli gibi uğraşıyoruz kastık kendimizi neden boyle bir sınırlama getirildi bilgisi olan varsa sevinirim
15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: aLTugg
Tepkiniz çok doğal.Zaten yarışma aynen Türkiye çapında devam edecekti ama elde olmayan nedenler var.Geçen seneki kargaşayı hatırlarsanız 'yarışma olacak,olmayacak,neden olmuyor?' şeklinde...Ve anlamsız bir gazetenin anlamsız bir haberiyle iptal olabilir hale gelmesi gibi...Bu seneki durum da yalnız İstanbul liselerini kapsanması şartıyla düzeltilebildi.Umarım anlatabilmişimdir. :)
gelen faksta aynı okulun özel fenlisesi ve anadolu lisesi grup oluşturabiliyomu buna dair bi bilgi var ı?
15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: vomitandscream
Hayır.Bir okulu sadece bir grup temsil edebilir ama eğer iki dalda da katılınıyorsa (yorum + beste) iki farklı grup ya da 1-2 elemanın değişiminden oluşan gruplar yer alabiliyor.Okulun yönetimi tamamen bağımsız mı onu bilemiyorum fakat eğer okul tek başına bir şubeyse ve sadece bir bölümü özel gösteriliyorsa katılınamaz.Hatta kısaca eğer ayrıca sizin deyiminizle 'aynı okul'un özeline ve anadolu lisesine ayrı ayrı bilgi faksı gelmediyse böyle bir katılım söz konusu değil,ayrı ayrı temsil edilemezler.
Başarılar. :)