Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 10 Mart 2007 00:00 • #626600
    Masis bizi kabul etmez aralarına ama... :p :D

    Frizbi gelsin ya valla! :D
  • JaNsU • 10 Mart 2007 00:00 • #626601
    vay bee.. evet....
    hatta uu... :)
  • iFuck • 10 Mart 2007 00:00 • #626602
    yalnız bi dakka masis ve frizbi nedir biri beni aydınlatsın..elerki özel mesaj atsana abi,hayranınım:P
  • vomitandscream • 10 Mart 2007 00:00 • #626603
    kasdavın resmi sitesinde hala
    (Sevgili Liseli Müzisyen kardeşler...
    2007 Liseler arası müzik yarışması hakkında kesin bir açıklama yapacak durumda degiliz.... Yarısmanın düzenleyicisi tarafından Milli Eğitim Bakanlığına yapılan onay başvurusuna halen cevap alınamadığı bildirildi. Durum netliğe kavuştuğunda derhal açıklama yapılacaktır.)yazıyo
  • Elerki • 10 Mart 2007 00:00 • #626604
    O haberin ne zaman eklendiğiyle bağlantılı bir şey. :) Kasdav'ın vakıf sitesi o, daha yarışmanın sitesi açılmış değil.M.E.B. izni alındı.Yarışma var kesinlikle.
    Bu arada 'doğukancix' rumuzlu arkadaş bana özel mesaj atıyor ama eş-dost listesinde olmadığım için cevap veremiyormuşum. :) Buradan söyleyeyim,
    İstanbul'a bağlı olmayan liseler bu sene yarışmaya katılamıyorlar.
    Bunun haricinde okulların hepsine faks gönderilmiş olması lazım ama siz yine de okullardaki memurlara sorun,bazen gözden kaçabiliyor.Bunu da 'vomitandscream' sormuştu ama ona da özel mesaj atamıyormuşum. :)

    Başarılar.
  • J_Rudess • 11 Mart 2007 00:00 • #626605
    hehe :) aa estagfurullah niye almayalım canım..
    frzBi de olabilir, ne istersiniz? "hâlk" ne diyor? :D ozel mesaj da atılmıyomus burdan mı haberleselim..
    ha masis benim bir de. bu genci de aydınlatın bi yahu bakın halk aydınlanmak istiyor :)
    gelsenize programlara konserlere bi yuzunuzu gorelim
  • Manimal • 11 Mart 2007 00:00 • #626606
    kasdav paraya baktığı için, hangi okulun ne kadar bilet sattığına bakıldığı için, bence sadece bostancı gösteri merkezine çıkmak ve hem kendinizi hemde milleti eylendirmek için çıkın.
    8 Mart 2007 Perşembe | Yazan: Manimal


    "hemde" değil, "hem de"...

    "eylendirmek" değil, "eğlendirmek"...

    Sonra bir de güzel Türkçemizi doğru kullanalım dersiniz...
    8 Mart 2007 Perşembe | Yazan: vast


    TDK'da çalış bence sen.. tövbe yarabbim..
  • caan • 11 Mart 2007 00:00 • #626607
    arkadaslar para olayı dogru tabıkı..ama once sakin olalım..bole ufak tefek seylerle kırmayalım bırbırımızı..gecen sene gıbı guzel bır ortam yaratalım..
  • caan • 11 Mart 2007 00:00 • #626608
    beyler ya bılet fıyatları gecen sene nekadardı 15 ytl mıydı unuttum.
  • Elerki • 11 Mart 2007 00:00 • #626609
    Bilet fiyatları bildiğim kadarıyla eleme 10ytl, final 20ytl olacak.
    Kesin bir şekilde öğrendiğimde yazarım yine ama böyle olması lazım. :)