O haberin ne zaman eklendiğiyle bağlantılı bir şey. :) Kasdav'ın vakıf sitesi o, daha yarışmanın sitesi açılmış değil.M.E.B. izni alındı.Yarışma var kesinlikle.
Bu arada 'doğukancix' rumuzlu arkadaş bana özel mesaj atıyor ama eş-dost listesinde olmadığım için cevap veremiyormuşum. :) Buradan söyleyeyim,
İstanbul'a bağlı olmayan liseler bu sene yarışmaya katılamıyorlar.
Bunun haricinde okulların hepsine faks gönderilmiş olması lazım ama siz yine de okullardaki memurlara sorun,bazen gözden kaçabiliyor.Bunu da 'vomitandscream' sormuştu ama ona da özel mesaj atamıyormuşum. :)