-
Foruma iyi geceler! :)
-
yahu bi sakin ya.. oohooo.. :)
-
elerki...
:-D
-
geçen sene baya eğlenmiştik 1. de olmuştukk :) KeaL e başarılar...
-
millet baya bi gaz yine ya..
-
Abi kavga etmedikleri sürece gaz olsunlar yaw ;D
-
hangi seneydi o kan gövdeyi götürmüştü ?
wall u mu ne çalmışlardı, finale kalamamışlardı hemde sahnede duvar filan kurup yıkmışlardı :)
o seneydi, dmi karıştırmıyorum *
birde 4.kasdav olduğunda a.net news grubunda sağlam bi kavga olmuştu :D
-
Valla duvar senesini hatırlıyorum :) onun haricinde ilk kez bu kadar sakin bir forum var valla nazar değmesin! :D
-
daha yeni başlıyor da ondan (: tahtalara vurun :P
-
ilker dalar - gitar/vokal
ozan erdem - bass
feridun can gürsoy - davul
mehmet gökhan özen - gitar
handan hayrettin yelkikanat anadolu meslek lisesi
judas priest - breaking the law
BC237 - ikimize de yeter eğlenceler :):)