Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • ilker_182 • 19 Mart 2007 00:00 • #626714
    şarkının adı ikimize de yeter :) eğlenceler yok yani sonunda :) herkese eğlenceler bağlamında söyledim onu :):)
  • baranthalas • 19 Mart 2007 00:00 • #626715
    4 sene önceydi galiba biz sahnede kavga etmiştik :)
  • Elerki • 19 Mart 2007 00:00 • #626716
    Tekrar yazmam gerekiyor,bazı arkadaşlar telaşa kapılmış. :)
    SİZE GELEN İLK FAKSLARA 16 MART'A KADAR SADECE VE SADECE KATILMAK İSTEDİĞİNİZİ BELİRTEN CEVAP YOLLADINIZ.BUNDAN SONRA DA 24 MART'TA ELDEN TESLİM EDECEĞİNİZ FORMLARIN BULUNDUĞU FAKSLAR OKULUNUZA GELDİ, GELMEKTE. SİZE GELEN FORMLA BİRLİKTE BİR DE VELİ İZNİ TÜRÜ BİR ŞEY İSTENMİŞ. BU DA MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI'NIN İSTEDİĞİ BİR ŞEY OLDUĞU İÇİN YAPABİLECEK BİR ŞEY YOK. BU FORMLARI 24 MART'TA DOLDURULMUŞ ŞEKİLDE ELDEN TESLİM EDİLECEK.

    Tekrar herkese başarılar. :)
  • minyatur • 19 Mart 2007 00:00 • #626717
    ooo herkes geliyor :)
    baranthalas yaşıyormusun sen yahu (: tamam işte davulcuyu bulduk gruba o zaman...

    ne dicem beyler bayanlar anıl ı gören varmı ? End Anıl (kongacı) yaşıyormu ?

    + kazanmanın yolu biletten geçmiyor :)
    Kazanmanın yolunu geçen sene ki KEAL (cansu hariç) grubu ve Elerki biliyor :) :) 4 harfli bir kelime kazanmanın anahtarı..

    Değil mi engin ? :) :) :)
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: SLayraCkEr


    ohoo :D bilinmez mi be mertcim :D ( gerçi engin'e söylemişin ama ben atliim dedim :P )

    Cihan - KEAL
  • baranthalas • 20 Mart 2007 00:00 • #626718
    bu sene kimler sweet child o mine çalıyor??
    :)
  • SLayraCkEr • 20 Mart 2007 00:00 • #626720
    bende o zaman bu sene kimler "somebody to love" çalıyor diye sormak istiyorum (:

    3 sene mi 4 sene mi ne önceydi sanırım hem st.michel hemde bahçeşehir çalmıştı sweet child of mine ı.. değil mi ?
  • Jimjim • 20 Mart 2007 00:00 • #626721
    darkness - i believe in a thing called love
  • -_FiniscH_- • 20 Mart 2007 00:00 • #626722
    herkes kadro yazmış ben de yaziim:D
    avusturya lisesi beste kategorisinde katılıyoruz:
    (Fincan)
    vokal-gitar: caner
    bas: sina
    solo gitar: kaan
    davul: finiş
    herkese başarılar tekrardan...
  • High-Voltage • 20 Mart 2007 00:00 • #626723
    İstek Belde - Yagmur adlı sarkıyla katılcaz..
    bizim kadroda
    electo&vocal :kaan
    bass&vocal : alican
    ritm elcetro: emrecan
    davul:benn ;)

    neyse benm sorum biraz daha değişik davul vs bütün ekipmanlar orda olucakmı yoksa gitarlar ve davul dahil biz mi getireceğiz? varsa markaları , eklentiler varsa neler bunları bilen varsa yazabilirmi???
  • -_FiniscH_- • 20 Mart 2007 00:00 • #626724
    gitar klavye vs. kendiniz getiriyosunuz ama davul oluyo abi. 5 parça davul+crash+hihat+ride oluyo sanırım, umarım ayaklık falan vardır en azından kendi zilimizi götürmemiz için. herkes bi crashle müzik yapmak zorunda değil yani, organizatörler dikkat etsin biraz.