-
şarkının adı ikimize de yeter :) eğlenceler yok yani sonunda :) herkese eğlenceler bağlamında söyledim onu :):)
-
4 sene önceydi galiba biz sahnede kavga etmiştik :)
-
Tekrar yazmam gerekiyor,bazı arkadaşlar telaşa kapılmış. :)
SİZE GELEN İLK FAKSLARA 16 MART'A KADAR SADECE VE SADECE KATILMAK İSTEDİĞİNİZİ BELİRTEN CEVAP YOLLADINIZ.BUNDAN SONRA DA 24 MART'TA ELDEN TESLİM EDECEĞİNİZ FORMLARIN BULUNDUĞU FAKSLAR OKULUNUZA GELDİ, GELMEKTE. SİZE GELEN FORMLA BİRLİKTE BİR DE VELİ İZNİ TÜRÜ BİR ŞEY İSTENMİŞ. BU DA MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI'NIN İSTEDİĞİ BİR ŞEY OLDUĞU İÇİN YAPABİLECEK BİR ŞEY YOK. BU FORMLARI 24 MART'TA DOLDURULMUŞ ŞEKİLDE ELDEN TESLİM EDİLECEK.
Tekrar herkese başarılar. :)
-
ooo herkes geliyor :)
baranthalas yaşıyormusun sen yahu (: tamam işte davulcuyu bulduk gruba o zaman...
ne dicem beyler bayanlar anıl ı gören varmı ? End Anıl (kongacı) yaşıyormu ?
+ kazanmanın yolu biletten geçmiyor :)
Kazanmanın yolunu geçen sene ki KEAL (cansu hariç) grubu ve Elerki biliyor :) :) 4 harfli bir kelime kazanmanın anahtarı..
Değil mi engin ? :) :) :)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: SLayraCkEr
ohoo :D bilinmez mi be mertcim :D ( gerçi engin'e söylemişin ama ben atliim dedim :P )
Cihan - KEAL
-
bu sene kimler sweet child o mine çalıyor??
:)
-
bende o zaman bu sene kimler "somebody to love" çalıyor diye sormak istiyorum (:
3 sene mi 4 sene mi ne önceydi sanırım hem st.michel hemde bahçeşehir çalmıştı sweet child of mine ı.. değil mi ?
-
darkness - i believe in a thing called love
-
herkes kadro yazmış ben de yaziim:D
avusturya lisesi beste kategorisinde katılıyoruz:
(Fincan)
vokal-gitar: caner
bas: sina
solo gitar: kaan
davul: finiş
herkese başarılar tekrardan...
-
İstek Belde - Yagmur adlı sarkıyla katılcaz..
bizim kadroda
electo&vocal :kaan
bass&vocal : alican
ritm elcetro: emrecan
davul:benn ;)
neyse benm sorum biraz daha değişik davul vs bütün ekipmanlar orda olucakmı yoksa gitarlar ve davul dahil biz mi getireceğiz? varsa markaları , eklentiler varsa neler bunları bilen varsa yazabilirmi???
-
gitar klavye vs. kendiniz getiriyosunuz ama davul oluyo abi. 5 parça davul+crash+hihat+ride oluyo sanırım, umarım ayaklık falan vardır en azından kendi zilimizi götürmemiz için. herkes bi crashle müzik yapmak zorunda değil yani, organizatörler dikkat etsin biraz.