ooo herkes geliyor :)
baranthalas yaşıyormusun sen yahu (: tamam işte davulcuyu bulduk gruba o zaman...
ne dicem beyler bayanlar anıl ı gören varmı ? End Anıl (kongacı) yaşıyormu ?
+ kazanmanın yolu biletten geçmiyor :)
Kazanmanın yolunu geçen sene ki KEAL (cansu hariç) grubu ve Elerki biliyor :) :) 4 harfli bir kelime kazanmanın anahtarı..
Değil mi engin ? :) :) :)
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: SLayraCkEr