Notre Dame de Sion lisesi seyircisi adına ben, bu sene muhteşem destek teknikleri geliştirerek orada olacağımızı belirtmek isterim... Korkun ! =P
(geçen sene de en iyi seyirci ödülü bizimdi zaten =))
siz sizin okulun 4 te 3 ünü getirin ki buda okul mevcudu 1000 kız 30-40 erkek gibi birşey olduğuna göre 720-730 kıza tekabül ediyor, hiçbirşey yapmasanız, orda otursanızda gözler sizde olur..
ki istese 4 te 3 üde gelir yani..
her sabah Polo da bir kahvaltıya iki bilete tekabül eden hesaplar ödüyor okul insanları.. değil mi ?
Polo sizin sayenizde şube açtı bea şişliye :-D