Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • vomitandscream • 22 Mart 2007 00:00 • #626777
    yorum dalında sad but true yla katılıcaz
    şimdi kadroyuda yazardım ama uzun odugu için üşeniyorum:))
    __arel lisesi___
  • baranthalas • 23 Mart 2007 00:00 • #626778
    ya firefox da alıntı olayı olsa çok şukela olucak bi el atın şu işe..

    89boy -> david baba gibi söyle şarkıyı sana hediye alıcam :) ümitliyim senden
    SLayraCkEr -> dans da kültür lisesi müzikte kadıköy lisesi

    biri annemin diğeri sevgilimin okulu :) bi de eski kültürlü olmamın etkisi de var ama müzikte desteklemem onları yoklar galiba.

    bu arada baya rock n roll olmuş kasdav bu sene. 4 sene önce biz sahnede sapıtırken insanlar gayet yumuşak şarkılar çalıyordu hep gümlüyorduk :)
  • SLayraCkEr • 23 Mart 2007 00:00 • #626779
    ya ben grupları görmeden ezberden taraf olmiim, sen hile yapmış oluyorsun çünkü tanıdık vasıtası ile :)

    ya ne zaman adam gibi bi orkestra çıkar, klavyeleri ile, bassı ile, vokalleri ile Grease i çalar o zaman derim "KASDAV bee abii" die :)

    Aslında ben bu sene trompet li trombon lu bi ska veya cover grubu filan bekliyorum..
    Öyle bi grubuda böyle dört dörtlük bi görsem gözüm açık gitmicem valla öbür tarafa..
  • ilker_182 • 23 Mart 2007 00:00 • #626780
    BC237 rulz :P
  • deepestpurple_ • 23 Mart 2007 00:00 • #626781
    yarın müzikçimiz sağ salim şu formu teslim etse de rahatlasam ben de .p
  • Elerki • 23 Mart 2007 00:00 • #626782
    Yarın formlar teslim ediliyor! Hadi hayırlısı! :)
  • jaimerais • 23 Mart 2007 00:00 • #626783
    Notre Dame de Sion lisesi seyircisi adına ben, bu sene muhteşem destek teknikleri geliştirerek orada olacağımızı belirtmek isterim... Korkun ! =P
    (geçen sene de en iyi seyirci ödülü bizimdi zaten =))
  • baranthalas • 23 Mart 2007 00:00 • #626784
    ben olsam def leppard ile katılırdım yarışmaya :)
  • SLayraCkEr • 23 Mart 2007 00:00 • #626785
    Notre Dame de Sion lisesi seyircisi adına ben, bu sene muhteşem destek teknikleri geliştirerek orada olacağımızı belirtmek isterim... Korkun ! =P
    (geçen sene de en iyi seyirci ödülü bizimdi zaten =))


    siz sizin okulun 4 te 3 ünü getirin ki buda okul mevcudu 1000 kız 30-40 erkek gibi birşey olduğuna göre 720-730 kıza tekabül ediyor, hiçbirşey yapmasanız, orda otursanızda gözler sizde olur..
    ki istese 4 te 3 üde gelir yani..
    her sabah Polo da bir kahvaltıya iki bilete tekabül eden hesaplar ödüyor okul insanları.. değil mi ?
    Polo sizin sayenizde şube açtı bea şişliye :-D
  • iFuck • 23 Mart 2007 00:00 • #626786
    KASDAV sucks dude!