-
Bateristlerin dikkatine!!!Bateri bu sene Yamaha Maple Custom olacakmış,zil takımı daha geniş ve twin pedal bulunacakmış.Ama yine de kendi aletlerini getirmekte yarar var;)Neyse herkese başarılar... Burak-KEAL
-
4 Sene boyunca hep bu zamanlarda garaj.org'un en bereketli zamanlarıdır bu kasdav vesilesiyle bu sene kadava katılacagım 3 uncu senem olacak enteresan geçmişim oldu kasdavla ilgili ilk katıldıgım sene aptal duvar kurma mevzusundan baya bir geyik konusu olmuş idik hakkettik :) cok sacmaydı sonraki sene yorum almadık olsun canınız sagolsun :D bu senede cıkmakta isteksizdim gruptaki arkadaslar ikna etti beni cıkalım son senemiz ayagına saka maka 4 seneyi bitirdim okulda 3 senedir kasdavda hic bir zaman derece beklemedik sadece eglenmemize ve o geniş sahneye cıkmanın verdigi güzel haz ve bir sürü güzel insana kendini dinletmenin vermiş oldugu haz icin biz o sahneye cıktık bu senede aynı sebeple cıkıyoruz umarım tüm gruplar istedigini basarır bu sene evet cogunlukla 80'ler den calınacak galba agırlık olarak Tüm gruplara basarılar umarım hersey istediginiz gibi olur!
Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi
Cover: Rammstein - Du Hast
Vokal: Murat Süngü
Gitar:Kaan Acurol
Gitar:Yıldırım Bora
Bass Gitar: Canberk Cakmak
Davul:Osman Cihan
Klavye(Simple and Midi Tone):Güray Kunduracı
-
ohooo i remeber you lar rock the night lar creeping deathler falan noluyoruz yahu :)
ben de çıkıp bi dr feelgood çalabilir miym abi ?
-
Benim Gethsemane söyleyesim tuttu! ;P Baran grup kuralım harbi! ;P
-
kuralım abi :) yanlız gaza gelip jesus christ superstar oynayalım deme oynamam ben :D
-
yok biz tek şarkı üzerinden gideriz zaten müsait şarkı her türlü enstrumana ;D
-
skid row çalıcaz ama tamam mı :)
-
Wasted Time ya da In A Darkened Room olsun o zaman :p
-
hiç farketmez :) sen yeter ki söyle ben "bass"arım haha
-
Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar