Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Bican • 24 Mart 2007 00:00 • #626807
    Bateristlerin dikkatine!!!Bateri bu sene Yamaha Maple Custom olacakmış,zil takımı daha geniş ve twin pedal bulunacakmış.Ama yine de kendi aletlerini getirmekte yarar var;)Neyse herkese başarılar... Burak-KEAL
  • Leprosy_666 • 25 Mart 2007 00:00 • #626808
    4 Sene boyunca hep bu zamanlarda garaj.org'un en bereketli zamanlarıdır bu kasdav vesilesiyle bu sene kadava katılacagım 3 uncu senem olacak enteresan geçmişim oldu kasdavla ilgili ilk katıldıgım sene aptal duvar kurma mevzusundan baya bir geyik konusu olmuş idik hakkettik :) cok sacmaydı sonraki sene yorum almadık olsun canınız sagolsun :D bu senede cıkmakta isteksizdim gruptaki arkadaslar ikna etti beni cıkalım son senemiz ayagına saka maka 4 seneyi bitirdim okulda 3 senedir kasdavda hic bir zaman derece beklemedik sadece eglenmemize ve o geniş sahneye cıkmanın verdigi güzel haz ve bir sürü güzel insana kendini dinletmenin vermiş oldugu haz icin biz o sahneye cıktık bu senede aynı sebeple cıkıyoruz umarım tüm gruplar istedigini basarır bu sene evet cogunlukla 80'ler den calınacak galba agırlık olarak Tüm gruplara basarılar umarım hersey istediginiz gibi olur!

    Haydarpasa Anadolu Teknik Lisesi
    Cover: Rammstein - Du Hast
    Vokal: Murat Süngü
    Gitar:Kaan Acurol
    Gitar:Yıldırım Bora
    Bass Gitar: Canberk Cakmak
    Davul:Osman Cihan
    Klavye(Simple and Midi Tone):Güray Kunduracı
  • baranthalas • 25 Mart 2007 00:00 • #626809
    ohooo i remeber you lar rock the night lar creeping deathler falan noluyoruz yahu :)

    ben de çıkıp bi dr feelgood çalabilir miym abi ?
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626810
    Benim Gethsemane söyleyesim tuttu! ;P Baran grup kuralım harbi! ;P
  • baranthalas • 25 Mart 2007 00:00 • #626811
    kuralım abi :) yanlız gaza gelip jesus christ superstar oynayalım deme oynamam ben :D
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626812
    yok biz tek şarkı üzerinden gideriz zaten müsait şarkı her türlü enstrumana ;D
  • baranthalas • 25 Mart 2007 00:00 • #626813
    skid row çalıcaz ama tamam mı :)
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626814
    Wasted Time ya da In A Darkened Room olsun o zaman :p
  • baranthalas • 25 Mart 2007 00:00 • #626815
    hiç farketmez :) sen yeter ki söyle ben "bass"arım haha
  • xx_angelus_xx • 25 Mart 2007 00:00 • #626816
    Parantez olarak 8 Nisan grubuyuz =) 20. çıkıyormuşuz sahneye .. Öyle sarhoş olsam ki ve bir nefes daha isimli bestemizi çalacağız..herkese başarılar