Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • rip van winkle • 26 Mart 2007 00:00 • #626857
    kadıköy anadolu lisesi olarak the darkness - i believe in a thing called love ile katılıcaz... geçen sene müdürümüz finalde sahne almamıza izin vermemişti bu sene de finale kalırsak izin vericekmiş dediğine göre.. son senem falan dinlemicem artık çıkıcam çünkü katılmak isteyen tipler çok fenaydı... el atmam lazımdı :P
  • J_Rudess • 26 Mart 2007 00:00 • #626859
    ahah bravo evet :D hâlk
  • BetterOfDead2 • 26 Mart 2007 00:00 • #626860
    Kadıköy İntaş Lisesi

    * Avenged Sevenfold - Blinded In Chains *

    Cumartesi çıkıcaz.. Herkeze başarılar..
  • JaNsU • 27 Mart 2007 00:00 • #626861
    uu "halk" heyecanlanıyor... bakalım serinin devamında daha neler gelicek... kimler seyirip coşacak?

    söz sende mert =p
    (asıl soyunucak kişiyi atlamışsın ama.. tam o anda bas çelenkleri mesela.. nasıl.. )
  • baranthalas • 27 Mart 2007 00:00 • #626862
    SLayraCkEr ile şöyle çıkıcaz sahneye:

    http://www.youtube.com/watch?v=S6e8aOdPxhI

    firefox sebebiyeti ile link veremiyorum kopi-pasta yapın. yormayın beni..
  • SLayraCkEr • 27 Mart 2007 00:00 • #626863
    heuheua
    sabah sabah varya :) biz sahneye böyle çıksak harbiden birileri pimi atar bomba elinde patlar (:

    bilmeyenler için M.Ö. 937. Kasdavdan görüntüler..
    http://www.youtube.com/watch?v=lNp4tMcpM10

    bakın bostancı eskiden böyleydi..
    bu portnoy filan hep davulda baranthalas a bakıp öğrendi sonra taklit ede ede böyle oldu (:

    @JaNsu siz bi mesaj bulun, o çelengi dikmeyen ne olsun :D
  • the hue • 27 Mart 2007 00:00 • #626864
    rip van winkle 'a ,
    arkadaşım neden müdürünüz böyle bir engel çıkartıyor size =)
  • ilker_182 • 27 Mart 2007 00:00 • #626865
    bence creeping death çalıcak olanlar çok saglam olucak.hangi gün çıkıcaksınız?başarılar...
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream

    abi ben de çok sıkı metallica fanıyım bana kalsa hepimiz çıkıp metallica çalıp saygı platformu oluşturalım ama bu yarışmada gitmiyo be metallica çok banal :):) nys başarılar yine de. eğleniriz en azından ;)

    BC237 / ***FixxxeR***
  • vomitandscream • 27 Mart 2007 00:00 • #626866
    banal derken?:)
  • titanyum • 27 Mart 2007 00:00 • #626867
    bende seyirip coşmak istiyorum....