Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626827
    tamam abi sen basıver oburu soylesin ben calıcam back vokal de yaparım kralından :D ya da degismeli soyleriz
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: J_Rudess


    Abi sen iste ben back'e geçerim! ;D Kayıtlar harikaydı yalnız frzBi'nin ;) tebrik ederim! Abi karma çıkmak lazım valla accayip gaz oldum! ;P
  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626828
    mert ya naptın olm ben ölesine göndermiştim sana.. :))
    neyse..bunu çalmıcaz galiba ya daha belli değil karar veremiyoruz ama büyük ihtimal çalınmayacak..
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: _Lothlorien_


    :) Ben zaten sizin parça bu demedimki hehehe.. herkese rakiplerini tanıma şansı vermek lazım dmi ? (:

    SLayraCkEr noluyo ya taraf tutuyosun sen! .p niye sarsıyosun ki şimdi ne gerek var ki yani :)


    Forum çok sakin gidiyor :) renk katmak lazım hehe
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626829
    Bu arada arkadaşlar 24 Mart günü eksik belge getiren arkadaşlar lütfen belgeleri tamamlayıp 5 Nisan Perşembe gününe kadar getiriniz.Özellikle bir çok okulun öğrenci belgeleri eksiği var.Bilgilerinize.

    Başarılar. :)
  • vomitandscream • 25 Mart 2007 00:00 • #626830
    yaff hafta içi okuldan çık bi ögrenci belgesi için taksime bunun fotokopisini fakslasak olmuyomu?
  • 89boy • 25 Mart 2007 00:00 • #626831
    i remember you'lar long live rock n roll'lar gördüm heyecanlandım sağlam vokaller olucak bu sene sanırım diye (gerçi sonradan baktım bayan vokalmiş ikisi de ama olsun yine de kasıştır.. başarılar bi kez daha =))
  • vomitandscream • 25 Mart 2007 00:00 • #626832
    bence creeping death çalıcak olanlar çok saglam olucak.hangi gün çıkıcaksınız?başarılar...
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626833
    yaff hafta içi okuldan çık bi ögrenci belgesi için taksime bunun fotokopisini fakslasak olmuyomu?
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream


    Ne yazık ki hayır.Getirmeniz gerekiyormuş.Eğer 24 Mart Cumartesi getirmiş olsaydınız bir sorun olmayacaktı.Sırf öğrenci belgeleri de değil.Herhangi bir eksik belgesi olan varsa getirmeleri geiyor.

    Başarılar.
  • deepestpurple_ • 25 Mart 2007 00:00 • #626834
    Bu arada arkadaşlar 24 Mart günü eksik belge getiren arkadaşlar lütfen belgeleri tamamlayıp 5 Nisan Perşembe gününe kadar getiriniz.Özellikle bir çok okulun öğrenci belgeleri eksiği var.Bilgilerinize.

    Başarılar. :)
    25 Mart 2007 Pazar | Yazan: Elerki


    kesin bizim müzikçi unutmuştur öğrenci belgelerini .p telefonunu da açmıyo zaten :s
  • Elerki • 25 Mart 2007 00:00 • #626835
    :)) o zaman ona ceza verin o getirsin :p :D
  • SLayraCkEr • 25 Mart 2007 00:00 • #626836
    Elerki , kasdav belgeseli çekelim sende sunucu ol

    Cast ta aşağıdaki gibi olsun ;
    Serhat Hacıpaşalıoğlu : Baranthalas
    Elerki : Masis
    Seyiren ve coşan genç izleyici kitlesi : JaNsu
    Anıl : SLayraCkEr

    :lol: