tamam abi sen basıver oburu soylesin ben calıcam back vokal de yaparım kralından :D ya da degismeli soyleriz
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: J_Rudess
mert ya naptın olm ben ölesine göndermiştim sana.. :))
neyse..bunu çalmıcaz galiba ya daha belli değil karar veremiyoruz ama büyük ihtimal çalınmayacak..
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: _Lothlorien_
SLayraCkEr noluyo ya taraf tutuyosun sen! .p niye sarsıyosun ki şimdi ne gerek var ki yani :)
yaff hafta içi okuldan çık bi ögrenci belgesi için taksime bunun fotokopisini fakslasak olmuyomu?
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream
Bu arada arkadaşlar 24 Mart günü eksik belge getiren arkadaşlar lütfen belgeleri tamamlayıp 5 Nisan Perşembe gününe kadar getiriniz.Özellikle bir çok okulun öğrenci belgeleri eksiği var.Bilgilerinize.
Başarılar. :)
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: Elerki